Visa din Cannondale
Vore ju trevligt om de lagt en 5 hektos vikt i ramen som jag bara kan plocka ur :-)Ligger vikten i ramen?
Vore ju trevligt om de lagt en 5 hektos vikt i ramen som jag bara kan plocka ur :-)Ligger vikten i ramen?
Vann jag någon?Ok, du vann med den Raven :)
Är det corratec däck jag ser. Var fan inte igår man såg sådanaCannondale super raven 1999s Metallica blue.
Cannondale caad 3.
Japp.. Corratec Diamant-GripÄr det corratec däck jag ser. Var fan inte igår man såg sådana
Vill minnas att de var rätt bra. LättrullatJapp.. Corratec Diamant-Grip
Alla 1,95" däck rullar förhållandevis lätt.Vill minnas att de var rätt bra. Lättrullat
Jo men dessa har hissat lite mönster i mittenAlla 1,95" däck rullar förhållandevis lätt.
Tror aldrig jag har ägt en Cannondale utan bucklor, mina nuvarande två har det dom med. Ignorera dom och cykla på och var glad.Hittade en caad9 på blocket. Upptäckte när jag kom hem att den har en liten buckla på överröret, lite irriterande att jag missade den på plats. Vet någon om det går att reda ur en mindre ”ding” med typ kylspray?
Min första Cannondale med buckla av tre! Den syns knappt och påverkar inget men vetskapen gör en lite irriterad.Tror aldrig jag har ägt en Cannondale utan bucklor, mina nuvarande två har det dom med. Ignorera dom och cykla på och var glad.
Nej, jag har köpt mina reservdelar från: https://www.cannondale-parts.de/Någon som handlat på Cannondalespares.com? Seriöst företag?
Cannondale Spares | UK-based Cannondale Experts
Cannondale bike parts and spares, Cannondale framesets, Cannondale accessories and Cannondale clothing from the UK. Exploded Views and Parts Lists.www.cannondalespares.com
Ok, tack. Kollar där också!Nej, jag har köpt mina reservdelar från: https://www.cannondale-parts.de/
Har handlat växelöron där för en månad sen. Snabb hantering och leverans som sen fördröjdes pga tullhantering (inte deras fel).Någon som handlat på Cannondalespares.com? Seriöst företag?
Cannondale Spares | UK-based Cannondale Experts
Cannondale bike parts and spares, Cannondale framesets, Cannondale accessories and Cannondale clothing from the UK. Exploded Views and Parts Lists.www.cannondalespares.com