Storlek och sadelhöjd?Ny vinterhoj, kittad för provtur.
Visa bilaga 537434
Det är en large, med sadeln på 815mm.Storlek och sadelhöjd?
Snyggt!Ny vinterhoj, kittad för provtur.
Inga ventiler, men fälgarna var tejpade. Jag har slängt på dubbdäck med slang i.Snyggt!
Vet du om hjulen är tejpade för tubeless och följer det med tubeless-ventiler?
brutal hoj! riktigt läcker. Grattis! :)Efter mycket lång beslutsångest, sena kvällar sömnlösa nätter, lång väntan sedan slutet av sommar 2021 så bestämde jag mig för att delta i Canyon träsket 😃
Fick hem i fredags och wow jag är frälst 🖤🤍 väntar bara på fins väder och njuta.....😍🚲🚴
Någon mer som har en canyon lux trail cf 9 och fått ett aluminiumstyre istället för det specade carbonstyret? Canyon hävdar att carbonstyret blivit ersatt av ett dyrare i aluminium...Denna godingen kom förra veckan, skall bli kul att se vad den går för. Snygg är den iaf. Canyon lux trail cf9
Visa bilaga 519112
Känns ju märkligt att dom inte kan säga vad det är för styre dom monterat, men ändå hävdar att det är dyrare 😅🙈Någon mer som har en canyon lux trail cf 9 och fått ett aluminiumstyre istället för det specade carbonstyret? Canyon hävdar att carbonstyret blivit ersatt av ett dyrare i aluminium...
Dock vet dom inte vad det är för modell på alu-styret.
Dom ville inte byta ut när jag påpekat detta. Är ju trisst att behöva lägga dyra pengar på en uppgradering när det skulle ingått ett bra styre.
Är detta en ny färg för 2022?
Tack! Ja den är ny för i år. Är sjukt nöjd.Är detta en ny färg för 2022?
Grattis sjukt fin
Har tjuvkikat i den här tråden ibland och tänkt En Canyon skulle man ha... Det verkar vara rediga cyklar.
Så fick jag chansen att bli en i gänget och se vad de fuzz is abaut..
Canyon Trekking CBS Concept till er tjänst.
Stål och frikrans precis som det ska va.
Visa bilaga 577770
Det ser man nog bara om man har koll på dagens bild tråden t.exSnygg cykel och bild!
Hur ser man att den är in-huckad?
Det ser man nog bara om man har koll på dagens bild tråden t.ex
Annars syns det nog inte såvida man inte kvaddar den
Nej huckandet ser man inte på bilden, den är ren, fin och repfri än så länge. Får väl lägga upp mer huck-bilder helt enkelt.Jag minns att jag såg bilderna där du hängde i luften, jag minns dock inte vilken cykel hängde under dig.
Men jag undrade om man kunde ser huckande på bilden av cykeln.
Snygg cykel och bild!
Hur ser man att den är in-huckad?
Ser snabb ut!Ännu en lånecykel för rakning! Stoic 4.
Visa bilaga 590532
Inte med mig på...Ser snabb ut!
Den gillar att rulla bakhjul iallafall 🤩Inte med mig på...
Nädå, har bara cyklat asfalt än så länge men den känns sprättig!
Snygg!Min nya Canyon Endurace CF7. Ska bli spännande med racer säsong nu. Får byta ut bilden mot en vackrare framöver men just nu vill jag bara vara med i klubben 🤓
Visa bilaga 616512
Kan inte säga att jag har jättekoll på canyons modeller mer än den Grizl jag har. Men där upplever jag att storleksrekommendationen stämde bra. Jag ligger dock mitt i en storlek på den cykeln.Ni som kan Canyon och dess storlekar.
Letar en begagnad racer.
Jag är 173 cm och kollar man i Canyons tabeller så ligger jag o pendlar imellan xsmall eller small beroende på modell.
Ni som har dem i verkligheten? Stämmer detta?
Jag är lika lång och har spanat lite med på Canyon har dock aldrig provat. Men jag skulle gå på smallNi som kan Canyon och dess storlekar.
Letar en begagnad racer.
Jag är 173 cm och kollar man i Canyons tabeller så ligger jag o pendlar imellan xsmall eller small beroende på modell.
Ni som har dem i verkligheten? Stämmer detta?