Visa din Colnago

båtbensbudet

Aktiv medlem
Visa din Colnago
Henrik1 sa:
Är fortfarande på jakt efter några mer klassiska hjul typ 32-håls cd grå Mavic open pro fälg med campa Record nav. Kanske till sommaren.

Kommer sälja denna snart. Väldigt justa tb14 fälgar med custom mack nav 32h i silver. Hojta vid intresse.

Skarmavbild2019-02-05kl.17.29.46.png

Henrik1

Medlem
Visa din Colnago
Nu vill jag inte verka för att det är något fel på kolfiber, absolut inte. Den vinröda Colngon ovan är ju helt grym!
Gällande hjulen så ska jag ta en funderare. Snygga! Är det tub? 11-delat?

Crocko

Aktiv medlem
Visa din Colnago
Min Colnago World Cup lever ett liv som anstår en pensionär, semester motion och bad cykel uppe på landet.

Bilagor

• 8F4F245A-BF08-445D-B662-B4348892E4B2.jpeg
    8F4F245A-BF08-445D-B662-B4348892E4B2.jpeg
    593.6 KB · Besök: 26

OldBones

Aktiv medlem
Visa din Colnago
Lite Necro här nu, med tanke på att ingen postat något på cirka 2 år... Men här kommer trådens första Conic!

Förra ägaren körde den genom ett elektrolyt-bad samt mekaniskt avlägsnade krom på vissa partier... Har precisa gaffeln till men fy vad dåligt skick den är i så den kommer inte visas innan den är renoverad.

Iallafall, drömhojen #1 för mig, den skall byggas upp och sen gå i arv till grabben när han är stor nog 🥳😎

Bilagor

• IMG_20210726_125455.jpg
    IMG_20210726_125455.jpg
    929.9 KB · Besök: 36

OldBones

Aktiv medlem
Visa din Colnago
En till Conic. Visserligen fruns, men ändå.
Visa bilaga 502688

Sådär såg nog min ut från början, samma blåa kulör hittades i vevlagret! Mycket häftigt att se 👍

Nu får vi hoppats att lite mer 'Nago ägare gör sig tillkänna eller att det uppdateras lite bilder i tråden så den inte faller i glömska igen.

Under tiden skall jag fundera på om det blir Lamborghini-gult eller kanariefågel-gult som precisa gaffeln skall målas i!

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer