Visa din cykel inför 2019

såkket

Aktiv medlem
Nya hjul och ny drivlina inför 2019

iTzqUtNuT7GrbagKCe6VlA.jpg

Hade hoppats på att landa under 12kg men landade på 12,3 :(

Skall bara fixa ny orange eller svart logga fram så är den klar för premiärcykling i påskhelgen om det bjuds på fint väder.

bucklan

Medlem
Fick tag på en sån här hos LBS:en. Bra rabatt så jag kunde inte låta bli, vilket lyft jämfört med min gamla Radon R1

Bilagor

• DA64C8F0-A6DD-4459-A7EC-08285C94D6EE.jpeg
    DA64C8F0-A6DD-4459-A7EC-08285C94D6EE.jpeg
    477.8 KB · Besök: 61

AlfaAlfa

Aktiv medlem
Årets första hoj/bygge.

En cykel att ta sig mellan ölställen med, en Pub bike.

I grunden en BRICKLANEBIKES viper ram , komponenterna är ett ihopplock av det som fanns i bra-att-ha lådan. Allt lackat i Volkswagen Sahara beige med orangea fält. Ganska lätt.

5C041C0A-7DFF-4CAA-85FA-E90EAF740D0A.jpeg

emilh

Aktiv medlem
Det är ju alltid roligt att lägga upp bild på sin nya cykel, så utöver i ståltråden så får det bli en här också:
isenregnbge.jpg

En Isen R3 med ISP, urgammal eTap HRD, Hunt-hjul och diverse Chris King & 3T-komponenter.

weldion

Aktiv medlem
emilh sa:
Det är ju alltid roligt att lägga upp bild på sin nya cykel, så utöver i ståltråden så får det bli en här också:

En Isen R3 med ISP, urgammal eTap HRD, Hunt-hjul och diverse Chris King & 3T-komponenter.
Något osäker på skyltningen på stolpen på bilden. Är det rekommenderad tur med utförslut för homosexuell cyklist? Eller är det bara en vägvisare till guldskatten i slutet på regnbågen?

Spacekitty

Aktiv medlem
Det är skyltning för Regnbågsbanan (MTB), området var tidigare homotillhåll för sköna träffar i det gröna..
Lacken på ramen är supersnygg, men jag skulle inte våga köpa cykel med ISP.

Senast ändrad:

Stumpy

Aktiv medlem
weldion sa:
emilh sa:

Något osäker på skyltningen på stolpen på bilden. Är det rekommenderad tur med utförslut för homosexuell cyklist? Eller är det bara en vägvisare till guldskatten i slutet på regnbågen?

Regnbågsbanan i Malmö antar jag, så alternativ ett är korrekt.

Martinmat

Aktiv medlem
2019 års slit och släng hoj, stålgrisen som får duga till allt från jobbpendling till misärcykling i lera och hopp å lek

Bilagor

• 5106DF68-4893-42E6-858C-DB219554E76C.jpeg
    5106DF68-4893-42E6-858C-DB219554E76C.jpeg
    570.1 KB · Besök: 33

tmalm

Aktiv medlem
AlfaAlfa sa:
Årets första hoj/bygge.

I grunden en BRICKLANEBIKES viper ram , komponenterna är ett ihopplock av det som fanns i bra-att-ha lådan. Allt lackat i Volkswagen Sahara beige med orangea fält. Ganska lätt.

Grymt cool!
Ser ut som en lermodell från designavdelningen!

/T

emilh

Aktiv medlem
Spacekitty sa:
Det är skyltning för Regnbågsbanan (MTB), området var tidigare homotillhåll för sköna träffar i det gröna..

Ibland får det praktiska stå åt sidan och sen jag skaffade cykelväska där det går bra att använda ISP så fick det bli så.
Blir såklart lite knepigt om jag skulle få för mig att sälja vidare till någon som behöver en markant mycket högre sadelhöjd.
Lät inte eventuellt andrahandsvärde väga så tungt...

AlfaAlfa

Aktiv medlem
tmalm sa:
AlfaAlfa sa:
Årets första hoj/bygge.

Grymt cool!
Ser ut som en lermodell från designavdelningen!

/T

Tackar!:)

emilh sa:
Spacekitty sa:

Ibland får det praktiska stå åt sidan och sen jag skaffade cykelväska där det går bra att använda ISP så fick det bli så.
Blir såklart lite knepigt om jag skulle få för mig att sälja vidare till någon som behöver en markant mycket högre sadelhöjd.
Lät inte eventuellt andrahandsvärde väga så tungt...
En sån cykel säljer man väl aldrig... Även en garvad internetcyklist som jag måste stämma in i hyllningskören och säga att den är en av de finaste moderna stålcyklar jag sett. Mycket smakfull! Kände inte till Isen tidigare, tur att cykelkontot redan är övertrasserat. :)

Cyklist

Aktiv medlem
Älskar rymdskeppet till sadel på pubräsern, passar så jäkla bra!

Och den där Isen är ju lika mycket konstverk som cykel. Bästa fadesen in the business.

Chook

Medlem
Ramset: Cervélo R3 Team 2012
Hjul: Cosine 55mm
Gruppset: Sram Red 22
Vevparti: Rotor 3D+ med Qrings

Bilagor

• DSC04516.JPG
    DSC04516.JPG
    149.8 KB · Besök: 66
Senast ändrad:

hedstr0m

Ny medlem
Har blivit med cykeltrial igen så nu skall det lekas!

En Crescent Ilions som jag tror är ca 20 år gammal.

Bilagor

• Crescent Ilions.jpg
    Crescent Ilions.jpg
    577.1 KB · Besök: 32
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer