Visa Din Flannel!

SIE

Aktiv medlem
Visa Din Flannel!
Detta hamnar aningen OT men jag kan verkligen rekommendera Engelsons fleece-skjortor för den som vill ha myskänslan mot huden men ändå bära något (marginellt) mer uppklätt än glesbygdskavaj. Fickan sprätter man lätt bort om man gillar symmetri.

Minst sagt generösa i storleken, jag 183cm/ 72kg beställde S och passformen kan bäst beskrivas som oversize.. så nu är farbror nere med kidsen med.

Senast ändrad:

SåsenFrÅsen

Aktiv medlem
Visa Din Flannel!
Detta hamnar aningen OT men jag kan verkligen rekommendera Engelsons fleece-skjortor för den som vill ha myskänslan mot huden men ändå bära något (marginellt) mer uppklätt än glesbygdskavaj. Fickan sprätter man lätt bort om man gillar symmetri.

Minst sagt generösa i storleken, jag 183cm/ 72kg beställde S och passformen kan bäst beskrivas som oversize.. så nu är farbror nere med kidsen med.
Ser ju grym ut, perfekt mellanlager över merino tischan.

KOLOSS

Aktiv medlem
Visa Din Flannel!
Detta hamnar aningen OT men jag kan verkligen rekommendera Engelsons fleece-skjortor för den som vill ha myskänslan mot huden men ändå bära någon (marginellt) mer uppklätt än glesbygdskavaj. Fickan sprätter man lätt bort om man gillar symmetri.

Har ett par och de är fantastiska på vintertiden

Topp