Visa Din Flannel!
Just nu:
Ser ju grym ut, perfekt mellanlager över merino tischan.Detta hamnar aningen OT men jag kan verkligen rekommendera Engelsons fleece-skjortor för den som vill ha myskänslan mot huden men ändå bära något (marginellt) mer uppklätt än glesbygdskavaj. Fickan sprätter man lätt bort om man gillar symmetri.
Fleeceskjorta Forest - Engelsons AB
Skön skjorta i fleece som släpper igenom fukt från insidan och samtidigt håller dig varm. Perfekt plagg att ha i kombination med underställ och vattentäta plagg eller som vardagsplagg över en t-shirt. Rak modell med button-down-krage och en bröstficka med knapp.www.engelsons.se
Minst sagt generösa i storleken, jag 183cm/ 72kg beställde S och passformen kan bäst beskrivas som oversize.. så nu är farbror nere med kidsen med.
Har ett par och de är fantastiska på vintertidenDetta hamnar aningen OT men jag kan verkligen rekommendera Engelsons fleece-skjortor för den som vill ha myskänslan mot huden men ändå bära någon (marginellt) mer uppklätt än glesbygdskavaj. Fickan sprätter man lätt bort om man gillar symmetri.
Fleeceskjorta Forest - Engelsons AB
Skön skjorta i fleece som släpper igenom fukt från insidan och samtidigt håller dig varm. Perfekt plagg att ha i kombination med underställ och vattentäta plagg eller som vardagsplagg över en t-shirt. Rak modell med button-down-krage och en bröstficka med knapp.www.engelsons.se
Minst sagt generösa i storleken, jag 183cm/ 72kg beställde S och passformen kan bäst beskrivas som oversize.. så nu är farbror nere med kidsen med.
Förvånansvärt varm!Har ett par och de är fantastiska på vintertiden