Hcsokim
Aktiv medlem
Visa din misär! del 2
Det är inte misär, det är drömvinsten med liggcykel”Vann” en auktion, så nu är man med liggcykel …
Visa bilaga 591235
Det är inte misär, det är drömvinsten med liggcykel”Vann” en auktion, så nu är man med liggcykel …
Visa bilaga 591235
Det är inte misär, det är drömvinsten med liggcykel
Jodå, det är ju trotts allt badboysen/ligisterna som får uppmärksamhet. Det är ju sen gammalt!Tveksam om man får ligga om man cyklar runt med den där…
Läkningen ser ur att gå bra tack.Som jag alltid sagt - uppförsbackar är mkt bättre än utförsbackar. 😉
Hoppas läkningen fortsatt går bra också. Såg ärligt talat inte helt skönt ut.
Jag åkte inte in direkt utan dagen efter.Aj! Fick du förklara ditt problem på akuten eller åkte du VIP?
Det är nog värt med en 2nd opinion alternativt att du lagar själv för en bråkdel av priset.En lampa i bilen informerar att motorn behöver repareras = 27 718 kr. Inga julklappar till barnen i år.
Jo, jag ska kolla runt lite. Priset var från märkesverkstad, och bilen har rullat 20000 mil, så tänker försöka undvika att kosta på fancy märkesdelar.Det är nog värt med en 2nd opinion alternativt att du lagar själv för en bråkdel av priset.
Det är inte ens så enkelt som märkesdelar/icke märkesdelar.Jo, jag ska kolla runt lite. Priset var från märkesverkstad, och bilen har rullat 20000 mil, så tänker försöka undvika att kosta på fancy märkesdelar.
Du är uppenbarligen inte i marknadsföringsbranchen. Korrekt paketering av budskapet är förstås att barnen även nästa år kommer att ha ”tillgång till en transportlösning i världsklass med vänlig servicepersonal. Värde: 1500 kronor/månad.” Om ungarna inte uppskattar en julklapp till ett värde av 18000 kronor behöver de lära sig pengars värde och de kan få ngn ordinär tråkig julklapp i utbyte mot att de tar verkstadsräkningen.En lampa i bilen informerar att motorn behöver repareras = 27 718 kr. Inga julklappar till barnen i år.
Kul med bilar. Vad är det för bil och fel?En lampa i bilen informerar att motorn behöver repareras = 27 718 kr. Inga julklappar till barnen i år.
Tank till eolysvätskan som är trasig, men främst är väl att partikelfiltret är uttjänt efter 20k mil, originaldelen kostar 18k plus arbete. En Peugeot 308.Kul med bilar. Vad är det för bil och fel?
Aj som fan ...En 3+ veckor gammal redig och djup shin slash som läker sakta sakta sakta.. och gör satan ont om man slår i det mot saker, vilket man förstås gör jämt. Fotar med några dagars mellanrum för att hålla koll på läkningen. Kanske man skulle göra en gifbild av det sen...🤔
Visa bilaga 592364
Ditt jättehål har läkt betydligt fortare än min shin slash. Jag har fortfarande en redig skorpa kvar såhär efter 8 veckor, och lär väl vara några veckor kvar i alla fall.. Kanske jag borde sytt egentligen 😁Gick ju bra det där .... Visa bilaga 597707
Snyggt!Gick ju bra det där .... Visa bilaga 597707
Nja, smaken är som baken även här... Den där var-grottan är så förbannat äcklig alltså.Snyggt!
Tycker dock att bilden på öppen skada är smakligare mtp att myntinkastet inte syns på den😉
Det kunde ha varit värre 😁
Det kunde ha varit värre 😁
🥶Ja jag kunde jobbat hemifrån, där är ännu kallare :)