Visa din misär!

Azog

Aktiv medlem
Sennsa sa:
Azog sa:
Sennsa sa:
Min vänsterfot! :) Brottet var på talus som är benet mellan underbenet och hälbenet..
Ah, där var ett streck, ja. Ser jobbigt ut. Men hur åstadkom du det? Jättestukning, typ?
Bouldering (klättring utan rep), trillade från liiiite för hög höjd..
Aj! Av det lilla jag har bouldrat så verkar en av de svåraste grejerna vara att träffa den lilla mattan när man ramlar ner. ;) Hoppas att läkningen går bra.

Hep

Aktiv medlem
Äh, jag ger er en till. Nu med strumpludd i plåsterlimmet och halvömsat skinn. Utmaningen är att jag förväntas vara i Norge i morgon och kan inte bestämma mig för om jag ska försöka flyga i truckskor, flipflops eller barfota.
IMG_3391.jpg

Belse

Aktiv medlem
[QUOTE="kalis, post: 3665900, member: 3752"

Man vet att man lyckats när ansvarig kirurg på återbesöket säger: "kul att se dig igen, det är alltid kul att följa extra komplicerade fall!"
[/QUOTE]

Kommentaren jag fick vid ett återbesök på ortopeden efter att ha brutit handleden en andra gång, och böjt den inopererade titanplattan 90 grader var att läkaren öppnade journalen och kollade vad besöket gällde, och sen kommenterade "ja just ja, dig har vi pratat om på fikarasterna", då har man också lyckats skapligt...

Jimel

Aktiv medlem
Ja fyfan den där vill man inte stoppa i munnen.
ca 3 minuter efter jag ätit matlådan så dök tån upp o_O
[QUOTE="kalis, post: 3665900, member: 3752"

Man vet att man lyckats när ansvarig kirurg på återbesöket säger: "kul att se dig igen, det är alltid kul att följa extra komplicerade fall!"
Kommentaren jag fick vid ett återbesök på ortopeden efter att ha brutit handleden en andra gång, och böjt den inopererade titanplattan 90 grader var att läkaren öppnade journalen och kollade vad besöket gällde, och sen kommenterade "ja just ja, dig har vi pratat om på fikarasterna", då har man också lyckats skapligt...
[/QUOTE]

Hade problem med nacke/huvud efter en cykelvurpa för typ 2 år sedan, var så ofta på vårdcentralen att dom sa godmorgon Jimmie, du kan sätta dig och vänta direkt, dom visste att jag hade högkostnadsskydd och vart jag skulle, kul efteråt men inte så kul då när man mådde skit.

zinkpasta

Aktiv medlem
Ok, man kan väl påstå att mitt liv i nuläget är ganska omisärigt (iaf i jämförelse), så jag får bjuda på två stycken för att dubbla mina insatser..

"Hmm, det blev ett kokt ägg över efter cyklingen. Jag lägger det här på mitt ryggskydd, och sen lägger jag massa tunga saker ovanpå, och låter det ligga nån vecka."
WhatsApp Image 2020-01-22 at 15.43.27.jpeg

"Tysk kvalitet? I think not." (Dirtlej Dirtsuit)
WhatsApp Image 2020-01-22 at 15.43.27 (1).jpeg

Skulle i går rulla ner från trottoaren och börja cykla hem, kadonk sa det och sedan has has som om något låg på hjulet.
Förbluffad tittar jag bak och ser att bakskärmen gått rakt av.
Antar att nederkanten fastnade i trottoaren. SKumma var att en annan cyklist i går la upp en bild på bakskärm som också gått tvärt av.
Kanske var det bakskärmsdagen ??

zinkpasta

Aktiv medlem
Jag mår alldeles för bra just nu. Jag misstänker att Gud* lyfter upp mig bara för att fallet, och misären, ska bli desto värre.

* Vilken som helst.

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer