Visa din misär!

shro0maz

Aktiv medlem
Visa din misär!
Du verkar glad för att du lever i vart fall.
Det är inte alla som kraschar med MC som gör det.
Lycka till med ett bättre liv framöver.
ja de går inte sitta o sura för något man inte kan ändra på, så bytte motorcykel till skogstrampare.. men inte helt ofarligt där heller med diverse benbrott 😂🙈 nyckelben, hand, handled o säkert 8-10 revben senaste 3åren 🥳🥳

shro0maz

Aktiv medlem
Visa din misär!
Jag får väl bidra med lite egen misär...

Ojj😱😱
Fått någon klarhet i vad som hände ? Det där är hemskt på riktigt. Hoppas det går smidigt med försäkringsbolag o allt!

EST

Aktiv medlem
Visa din misär!
Hehe inte fan vet jag vad det vita är men min polare som är sjuksköterska sa att jag måste till vårdcentralen å få det bortklippt. Så ännu en sak att ser fram emot😂

SocialGimp

Aktiv medlem
Visa din misär!
Gick just över från tubeless till slang för att slippa det där förbannade kladdandet. Har inte varit så här lycklig sedan jag fick mina barn.

julgus

Aktiv medlem
Visa din misär!
Bara för att vara tydlig. Jag är överlycklig med tubeless och har kört tl på lvg o mtb i många år. Det är första gången det sket sig... Beror sannolikt på en tidigt generation av tubeless...
Gick just över från tubeless till slang för att slippa det där förbannade kladdandet. Har inte varit så här lycklig sedan jag fick mina barn.

mtb565

Medlem
Visa din misär!
Är du säker på att det inte är någon som inte gillar cyklister som tagit det till nästa nivå?
Det var sagt att det skulle tas hänsyn till MTB spåren i den mån det är möjligt, får väl utvärdera när skogsarbetet är klart hur skicket ser ut. Skogsbruk är nödvändigt men det känns lite trist ändå just nu, Så pass stora delar är påverkade att det är ingen större idé att cykla den stigen som finns kvar.

LDG

Medlem
Visa din misär!
Haha det går sisådär med mitt ben..
Du behöver omläggningshjälp!
Det vita är antingen döda vita blodkroppar eller fibrin, förmodligen både och. Vårdcentral eller akutmottagning spelar ingen roll men du behöver fixa snarare än senare ;) ska inte vara sådär rött omkring såret och du behöver hjälp med ordentlig omläggning dessutom!

julgus

Aktiv medlem
Visa din misär!
Men, hallå.. det där hårsäck inflammation, furunkel, alsosprit o omläggning är allt som behövs. Jag vet fan allt om det där... Fick skiten överallt innan jag
Du behöver omläggningshjälp!
Det vita är antingen döda vita blodkroppar eller fibrin, förmodligen både och. Vårdcentral eller akutmottagning spelar ingen roll men du behöver fixa snarare än senare ;) ska inte vara sådär rött omkring såret och du behöver hjälp med ordentlig omläggning dessutom!

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer