Visa din misär!

Mats65

Aktiv medlem
Visa din misär!
Samma sak för mig i våras pågick i c,a 2 månader.
Hur gjorde du dessa andningsövningar?
Gjorde de som beskrivs här:

Framförallt steg 3, ”imma en spegel”, kändes effektiv. Första gångerna fick jag extrem hosta efter varje försök. Efter några dagars träning blev det klart bättre.

martinmalmberg

Aktiv medlem
Visa din misär!
Gjorde de som beskrivs här:

Framförallt steg 3, ”imma en spegel”, kändes effektiv. Första gångerna fick jag extrem hosta efter varje försök. Efter några dagars träning blev det klart bättre.
Tack! kan vara bra att känna till

Ustzeust

Aktiv medlem
Visa din misär!
Snubblade i mörkret och drog i backen med gumpen först, tänkte först att jag hade en jäkla tur som inte skadat mig.
Ställde mig upp och tog några steg men tyckte det kändes stelt i baken, känner då att det sitter fast en träbit mot byxorna.
Sög tag i den och drog lite lätt men jävlar vad den satt. Tog ett djupt andetag och tog i, känner då hur spiken sakta dras igenom huden.

Spiken måste ha gått under huden och emot musklen, men som tur väl är aldrig in. Skulle uppskatta att det den var 3-6 cm in.

Vill inte lägga ut en bild på skinkan då det kanske är lite väl fräckt men bifogar en bild på kalsongerna med hål i :D
IMG_20201119_191646299.jpg

MarcusS

Aktiv medlem
Visa din misär!
Hur gick det där till? Krash innan eller?
Krashade i maj, men vet inte om det har något med det att göra. Har kört mycket på cykeln sen dess. Misstänker utmattning helt enkelt. Det har blivit en hel del jobbiga stående intervaller under innesäsongen som verkar satt sina spår.
Edit - Det är Ultegravevar som gått tre säsonger totalt ca 25000km.

Senast ändrad:

Crossmax

Aktiv medlem
Visa din misär!

Bengt-re

Aktiv medlem
Visa din misär!
Krashade i maj, men vet inte om det har något med det att göra. Har kört mycket på cykeln sen dess. Misstänker utmattning helt enkelt. Det har blivit en hel del jobbiga stående intervaller under innesäsongen som verkar satt sina spår.
Edit - Det är Ultegravevar som gått tre säsonger totalt ca 25000km.
Då är det väl lite okej ändå. Krash och 5/8 varv runt jorden får väl ses som okej. Intressant haveri ändå...

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer