Visa din rabattkod

weldion

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Det finns cyklar den inte gäller för men är det inte samma vilkor för alla koder? Man måste också spendera mer än 500kr för att den ska gälla, vilket jag gissar också borde vara lika för alla Bikester koder, men jag kan ha fel.

Den funkar för mig:Visa bilaga 518434
Om man inte klarar av att mata in en kod och/eller läsa tråden för att få fram villkoren, då får man betala 10% i skatt tycker jag.

Rbawski

Ny medlem
Visa din rabattkod
addN10%.png

Håkan N-S

Ny medlem
Visa din rabattkod
Någon som sitter på en rabattkod på Sundstorps Cykel? Ska köpa en cykel och en del tillbehör så allt är bättre än inget :)

Senast ändrad:

weldion

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Någon som har en rabatt kod till bikester?

Sam00

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Nu förstår jag faktiskt dig, när folk folk gör det konstant även om det skrivs om i var tredje inlägg.

Bornlikethis

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Jag förstår inte vad ni får utav att driva med folk istället för att bara skriva koden. De flesta tror att alla koder är engånskoder så de provar bara de senaste.

Folk läser inte bakåt i tråden just p.g.a. att de är vana vid att det bara är engångskoder och att de blir tagna direkt.
Nu förstår jag faktiskt dig, när folk folk gör det konstant även om det skrivs om i var tredje inlägg.

Kampen mot bikesterkodförfrågningarna fortsätter ✊

PS:
Läser du detta och är ute efter en bikesterkod?
Testa CYKELYXA2021 . Koden gäller oändligt många gånger

Funkar det inte? Dina varor kanske är undantagna rabatter eller så har du inte kommit upp i 500kr

Ilritorno

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Är det nån som någonsin använder alla dessa AddNature-koder? Jäkla spammande med dem.. och här en till..

Bilagor

• image0 (1).jpeg
    image0 (1).jpeg
    19.7 KB · Besök: 13

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer