Här är 50 pund: STRAVAT240H3VCNån som har en LeCol kod? Som sagt, gissar att de flesta har LeCol Strava koder som de inte använder, så jag måste ställa frågan.
Är sjuk just nu, så kan jag kan inte köra den senaste Strava utmaningen.
Är du fortsatt intresserad av Wiggle-kod? Hojta till i så fall så skickar jag i PM. Annars lägger jag ut den här.Misstänkte det och testade, men den var redan använd :)
Inget behov från min sida så lägg gärna ut, men tack iaf <3Är du fortsatt intresserad av Wiggle-kod? Hojta till i så fall så skickar jag i PM. Annars lägger jag ut den här.
Vad är problemet? precis köpt mtb och önskar att handla lite billigare.
Problemet verkar vara din attityd. Läser du i tråden kan du se hur du på egen hand kan få oändligt med bikesterkoder.Vad är problemet? precis köpt mtb och önskar att handla lite billigare.
Problemet är också, utöver vad @stigmarodören pekat på, diskrepansen mellan dina (2) inlägg och titeln på tråden där de postats.Vad är problemet? precis köpt mtb och önskar att handla lite billigare.
Har inte frågat om någon bikesterkod på flera år.Problemet verkar vara din attityd. Läser du i tråden kan du se hur du på egen hand kan få oändligt med bikesterkoder.
Ber om ursäkt för min initiala respons, här får du en 10% kod till bike24 som önskat.Har inte frågat om någon bikesterkod på flera år.
Bad om en wiggle just nu, vad är det som är dålig attityd med det?
Måste man ha varit fullt aktiv för att få skriva här?
Är jag den enda som frågat efter en kod i tråden?
Och här kommer en julkod till Systembolaget: 10backölochenkartongglöggratistilltiggareBer om ursäkt för min initiala respons, här får du en 10% kod till bike24 som önskat.
QZLZH9K7X24P
#metooBrukar få privata meddelanden av nobodys som troligen prenumererar på denna tråd för att tigga koder när jag gör liknande inlägg.
15% på r2 : de3440z1
Du är inte den enda tyvärr, men du får samma behandling som alla andra som gör det.Har inte frågat om någon bikesterkod på flera år.
Det handlar ju om att vi andra har ett forum här där vi själva bidrar med innehåll och skapar ett levande forum, medan vissa, som exempelvis du, bara är här för att kunna köpa cykeldelar lite billigare. Det finns de som har väldigt ont av de som gör på så vis, vilket du säkert kan förstå om du tänker ett varv till.Har inte frågat om någon bikesterkod på flera år.
Det där hade du aldrig behövt skriva till någon med sån där... självinsikt.Det handlar ju om att vi andra har ett forum här där vi själva bidrar med innehåll och skapar ett levande forum, medan vissa, som exempelvis du, bara är här för att kunna köpa cykeldelar lite billigare. Det finns de som har väldigt ont av de som gör på så vis, vilket du säkert kan förstå om du tänker ett varv till.
För egen del löser jag det genom att inte lägga ut några koder här utan ger isåfall bort dem till de medlemmar som aktivt lägger ut byggtrådar eller dylikt. Fast å andra sidan får jag nästan aldrig några koder eftersom jag ser till att cykla mer än jag köper grejer..😛
BSE_ben-F7S9SNC79C3QSöker rabattkod till Bikester eller Rose Bikes. Någon som har?
Jag fick halv skäll för nån sida sen att jag erbjöd koder till folk som skaffade ett eget Benify konto och uppvisade en skärmdump med bevis på betalning till Benify... Så jag fortsätter på samma spår, om man göslar med dessa koder kanske dom försvinner 🙄BSE_ben-F7S9SNC79C3Q
Bikster 10%
Jag tror att @Manurhin2 och @NickPick har. De vill helst att man frågar dem via ett PM!Söker rabattkod till Bikester eller Rose Bikes. Någon som har?
Användare med fler än 10 inlägg göre sig icke besvär. 😉
Point taken.Jag fick halv skäll för nån sida sen att jag erbjöd koder till folk som skaffade ett eget Benify konto och uppvisade en skärmdump med bevis på betalning till Benify... Så jag fortsätter på samma spår, om man göslar med dessa koder kanske dom försvinner 🙄
Bättre att hänvisa Bikstertiggarna direkt till Benify istället
Jag betalade mitt direkt på morgonen och fick tillgång till det på eftermiddagen... Men det kan nog vara olika...Hur lång tid tar det i snitt för Benify att aktivera kontot?
Då får vi se om det blir samma för mig då.Jag betalade mitt direkt på morgonen och fick tillgång till det på eftermiddagen... Men det kan nog vara olika...
Ganska så precis 2 timmar tog det för mig. Bra tips om Benify som flera tipsat om.Jag betalade mitt direkt på morgonen och fick tillgång till det på eftermiddagen... Men det kan nog vara olika...
Tack för att du tog dig tid och läste tråden först.Hej!
Har någon rabattkod på bikester
Ja, enklast är väl att låsa tråden och hänvisa till mig i fortsättningen.
Jag håller med om att låsa tråden.Ja, enklast är väl att låsa tråden och hänvisa till mig i fortsättningen.
Är det inte bättre att koppla in bikester direkt?Ja, enklast är väl att låsa tråden och hänvisa till mig i fortsättningen.
De kan väl aktivera CYKELYXA2022?Är det inte bättre att koppla in bikester direkt?
Slå till på 2023 direkt. 😁De kan väl aktivera CYKELYXA2022?