Visa din rabattkod

Manurhin2

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Är det inte enklare att handla där det är billigt än att oftast först förnedra sig genom tiggeri, få skäll, kanske lyckas få kod, och ändå betala mer än där det är billigt.
Är Bikester nya äpplet som lurat på ungar produkter så att dom tror att dom måste?

pocarlsson80

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Är det inte enklare att handla där det är billigt än att oftast först förnedra sig genom tiggeri, få skäll, kanske lyckas få kod, och ändå betala mer än där det är billigt.
Är Bikester nya äpplet som lurat på ungar produkter så att dom tror att dom måste?
Själv kan jag inte förstå hysterin kring Bikester... Jag handlar oftast på Bike discount som jag personligen tycker är mycket bättre 🤔

IM

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
För egen del hittade jag mängder av fina titan-prylar att sukta över hos en av deras konkurrenter. Själva hade det väldans sparsmakat på det området. Måhända vet tiggarna således inte vad de skall leta efter, egentligen... 😁

weldion

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Fast Bikester lyckas ofta ligga under tyskarna i pris nu. Kanske det har med släpande EUR-kurs som gör Bikester billigare. En annan sak är att de lyckats med snabba leveranser när det är "akut".
Att tro att Bikester är bästa stället någonsin är fel, men sitter man och jämför priset (som jag gjort nu) så kan Bikester ibland "briljera".
Billigast i lager från Tyskland inkl. frakt inkl. valutaomvandling = 4355 SEK
Resultatet från Bikester: 4185 SEK - 10% + 29 SEK = 3795 SEK

Sedan att man inte läser tråden och ser t.ex. tipset om Benify och i fjol "CYKELYXA2021" är en annan sak.

Lingon

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Fast Bikester lyckas ofta ligga under tyskarna i pris nu. Kanske det har med släpande EUR-kurs som gör Bikester billigare. En annan sak är att de lyckats med snabba leveranser när det är "akut".
Att tro att Bikester är bästa stället någonsin är fel, men sitter man och jämför priset (som jag gjort nu) så kan Bikester ibland "briljera".

Sedan att man inte läser tråden och ser t.ex. tipset om Benify och i fjol "CYKELYXA2021" är en annan sak.
Är inte Bikester lika tyskt som dom andra tyskarna? ;)

Manurhin2

Aktiv medlem
Visa din rabattkod

Visst, ibland händer det.
Dom måste haft grym rea på Assos nyss, köpte nya Hambiniapproved för halva nypriset av förstaköparen som gjort massköp på rean.
Blir dyrt dock att bygga ut Assosbyxegarderoben☺️

Frippemannen

Ny medlem
Visa din rabattkod
Tjääna!
Har nu lagt några dagar på att hitta bikesterlappen i byrån, sedan bli medlem på Benify för att få tag på 10% på bikester….. nu ger jag upp…. Ger detta en chans. Någon snäll själ här? Annars får man gilla läget och beställa imorgon.

Ha de gott! Mvh Johan

MtbIte

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Vad är det du vill säga?

Ja det är en visa din rabattkodtråd. Jag frågar efter någon som kan visa sin rabattkod..

det dom försöker säga är att denna tråd är för att visa sin rabattkod om man har en över och inte en tråd för att tigga koder.
sen så står det inget i reglerna på sida 1 att tigga koder är förbjudet så jag har ingen aning om vad som gäller.

m4x

Medlem
Visa din rabattkod
det dom försöker säga är att denna tråd är för att visa sin rabattkod om man har en över och inte en tråd för att tigga koder.
Alternativet är att skapa en helt ny tråd. Fattar inte riktigt vad problemet är att man frågar efter en rabattkod.

Jag frågar = något visar = eventuellt flera som kan dra nytta av den koden

Det är inte så att jag är den första som frågar efter kod i den här tråden

Mitt bidrag:
bike-components.de
Fri frakt med koden XMAS22 fram till 1/1 (Gäller över 75 EUR)

Leta upp den billigaste varan på nätet och använd deras "Price Alert" tjänst. De har prismatchat varje gång jag skickat en förfrågan (4 av 4)

n3wton

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Alternativet är att skapa en helt ny tråd. Fattar inte riktigt vad problemet är att man frågar efter en rabattkod.

Mitt bidrag:
bike-components.de

Leta upp den billigaste varan på nätet och använd deras "Price Alert" tjänst. De har prismatchat varje gång jag skickat en förfrågan (4 av 4)
Du, och många med dig, märker också hur bra det fungerar att tigga koder i denna tråd.😊 Har du sett trådens 166 föregående sidor?

MtbIte

Aktiv medlem
Visa din rabattkod

Mitt bidrag:
bike-components.de

problemet blir att folk bara registrerar konto på forumet för att tigga koder och det är inte riktigt vad denna tråden går ut på. I ditt fall tycker väll jag att det är OK då du har en kod i utbyte och har varit medlem en längre tid men det är min åsikt.

m4x

Medlem
Visa din rabattkod
problemet blir att folk bara registrerar konto på forumet för att tigga koder och det är inte riktigt vad denna tråden går ut på. I ditt fall tycker väll jag att det är OK då du har en kod i utbyte och har varit medlem en längre tid men det är min åsikt.

Ja det fattar jag och jag håller med dig. Jag har varit medlem sedan 2017 och frågat efter kod en enstaka gång (i år också). Det gick ju bra den gången att få den ena och @n3wton rekommenderade också att skicka ett PM till bland annat @NickPick vilket jag aldrig gjorde. Sen var det ironi förstår jag nu i efterhand.

Som svar på din fråga @n3wton, nej det har jag inte, jag har insett nu att fråga efter en kod i tråden innebär att man idiotförklaras så ska låta bli framöver

xzbatt

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Ja det fattar jag och jag håller med dig. Jag har varit medlem sedan 2017 och frågat efter kod en enstaka gång (i år också). Det gick ju bra den gången att få den ena och @n3wton rekommenderade också att skicka ett PM till bland annat @NickPick vilket jag aldrig gjorde. Sen var det ironi förstår jag nu i efterhand.

Som svar på din fråga @n3wton, nej det har jag inte, jag har insett nu att fråga efter en kod i tråden innebär att man idiotförklaras så ska låta bli framöver
Skit i dom som gnäller, dom bidrar ju precis ingenting till den här tråden :P
Dom kan ju visa sin rabattkod själv!

Med det sagt lägger jag till en Bikester kod på 10%

Din rabattkod: UN5T9SEGCPQ8

n3wton

Aktiv medlem
Visa din rabattkod

Skit i dom som gnäller, dom bidrar ju precis ingenting till den här tråden :P
Dom kan ju visa sin rabattkod själv!

Med det sagt lägger jag till en Bikester kod på 10%

Din rabattkod: UN5T9SEGCPQ8
Oftast handlar irritationen på att de som frågar efter koder aldrig bidrar med något till forumet - vars funktion och livskraft är 100% beroende av att medlemmar är aktiva och skriver om lite allt möjligt. Då blir det lite som att dyka upp oanmäld, sno åt sig godsakerna och sen lämna festen direkt.

Att gå in och fråga efter rabattkod i denna tråden är ett bevis på att man just inte är en aktiv medlem (eftersom man missat "regeln" att inte fråga, utan bevaka och roffa åt sig när koder dyker upp), så det blir liksom som en självförstärkande effekt när man gör det.
Nu tycker jag inte att någon skugga ska falla på dig @m4x (som ju faktiskt skriver om annat också), men med ovanstående i åtanke så förstår ni säkert vad reaktionerna beror på.

IM

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Personligen tycker jag inte att det är hela världen om människor bryter den och annan regel, till exempel att frångå den här trådens syfte. Vad jag däremot har svårt för är att den som bryter mot regler inte är beredd att ta ansvar för sitt handlande och acceptera konsekvenserna av det.

Sam00

Aktiv medlem
Visa din rabattkod
Nån som har en Bikesterkod för tillfället? Jag har Benify men min inloggningskod funkar inte av nån anledning, och det går inte heller att logga in med Bank ID.

Topp