Visa din Rocky Mountain!

Mattijas

Aktiv medlem
Visa din Rocky Mountain!
Efter ett år med instincten så blev det en till😄
Ligger precis på gränsen mellan M och L storlek och den första var en M. Sista som fanns på lager ifjol vid köp, har tyckt den är lite för kort och liten så blev en L nu med färgerna jag ville ha ifjol(lätt begagnad)😍
P_20220319_133009.jpg

Senast ändrad:

Jalon

Aktiv medlem
Visa din Rocky Mountain!
Denna Rockyn Instinct 50 införskaffades slutet av förra sommaren. Väldigt skoj och kapabel hoj. Uppgraderad med xt 4-kolvsbromsar och 200mm skivor.

Spontanköpte även en Commencal meta AM i höstas då jag oftast fokuserar cyklingen på utförsbiten, men har slutat med att jag ändå väljer rockyn framför metan många gånger.
9C3E1052-8390-4B26-9669-416B43FAEA1B.jpeg

Eveningstar

Aktiv medlem
Visa din Rocky Mountain!
Någon som vet var man kan köpa Rocky Mountain idag?
Har varit kontakt med en ÅF listad på deras hemsida, men konversationen dog när denne skulle kolla "med Rocky" (importören??)

Tack på förhand!

Mattijas

Aktiv medlem
Visa din Rocky Mountain!
Någon som vet var man kan köpa Rocky Mountain idag?
Har varit kontakt med en ÅF listad på deras hemsida, men konversationen dog när denne skulle kolla "med Rocky" (importören??)

Tack på förhand!
Finns i Finland också foxcomp i Åbo är en återförsäljare. Sportsource.fi är importör här. Varit lite dåligt med cyklar i lager senaste åren som för alla. Kan inte garantera svensk service men engelska funkar garanterat.

Topp