JTF sa:Ser ut som om någon har slaktat en kaffebryggare i snön.
Vilka är vinsterna med dubbfritt? Bättre rull? Känns okej att köra vinterdäck oktober till april? (genuint nyfiken, verkligen ingen kritik)Stumpy sa:Coolt med Quarq på pendlaren, Magnus.
Jag vinterutrustade min pendlarcross till idag, dvs satte på odubbade vinterdäck.
Mycket bättre rull, låter inte så illa och funkar lika bra på allt utom blankis. De få dagarna det är blankis åker dubbisarna på, men resten av vintern kan man köra dubbfritt. Jag bytte redan nu, eftersom jag tror de har betydligt bättre grepp på löven än mina Vittoria Randonneur Hyper som jag kör på sommarhalvåret.Alfakrull sa:Vilka är vinsterna med dubbfritt? Bättre rull? Känns okej att köra vinterdäck oktober till april? (genuint nyfiken, verkligen ingen kritik)Stumpy sa:Jag vinterutrustade min pendlarcross till idag, dvs satte på odubbade vinterdäck.
lundatok sa:Jag hade dubbfritt för några år sedan, jättebra för allt förutom blankis. När jag vurpat några gånger så skaffade jag dubbat.
Alfakrull sa:Tack för svar, vi får se om det blir dubbfritt någon gång framöver, de verkar inte matcha studentbudgeten så bra tyvärr. Brukar bli att det blir dubbdäck fram betydligt tidigare än bak för min del istället.
Älskar att det sitter en rock shox-dekal på den stela gaffeln! 👍🏻🤣Åretrunt cykeln.... Visa bilaga 403363
Åretrunt cykeln. bytes mot något med krulkstyre och smala däck. 7delat och ihopsvetsad ram. Visa bilaga 403362 Visa bilaga 403362 Visa bilaga 403364 Visa bilaga 403363
Jo, och crownsrace ovanpå, funkar kanonersÄr det vanliga spacers du staplat under styrlagret?
Det var den lyxigaste tvätthallen jag sett!Biltema! 😂👍🏻
Det var den lyxigaste tvätthallen jag sett!