Visa dina gubbwatt du över 50!

• Trådstartare Trådstartare P.R
  • Start datum Start datum
Sitter ni inne och kör Zwift när himlen är blå och solen skiner från 03:30-22:00?
Beror väl på ambitioner samt ens situation, en trainer hemma kan vara otroligt smidigt/lyxigt att använda ibland när man har begränsat med tid över eller vid taskigt väder ute. Ang. WTRL time trial race på torsdagar finns det inga krav på hur ofta man ställer upp men det är väl nästan alltid korta race. Men visst cyklar jag ute så ofta jag kan nu! :) Skön 10 milsrunda senast i förrgår.

Senast ändrad:
Kul, Mr Sthlm. Körde du igår eller?
Jag körde med ett av SZ teamen. Vart riktigt seg idag får jag erkänna.
Nej, kunde inte igår men varit med en gång (förra veckan) och tycker dessa WTRL team trial race verkar vara en kul tävlingsform. Samt bra i Zwift stil med olika typer av lag/kategorier.

Ja, ska man raca nu får man väl försöka ventilera så mycket man kan. :-) SZ, ok, jag har urdålig koll på de olika lagen, blev mera av en slump vilket lag jag gick med i.

Senast ändrad:
Möjligen en av de starkaste gubbarna i hela världen och han är svensk? :-)
Jonas Bohr (ett helt färskt föredrag tror jag), om jag förstår det korrekt gör han snart (10/7) ett världsrekord försök på 20 mil (för alla åldersgrupper). En del "intressanta" skador inklusive hjärtstopp, träffad av blixten, diverse krascher/benbrott, seriösa nära döden upplevelser men det ordnar ju sig. Säger väldigt lite om rehabilitering, det är mera "Jag återhämtade mig och gjorde sedan en jättebra säsong." ;-) Men en intressant person, i synnerhet ur aspekten vad vi människor kan klara av. Hur hälsosamt eller ohälsosamt det är att ligga på den yttersta gränsen för vad kroppen klarar av kan jag dock inte svara på, vet ej, ett mera komplext separat ämne där folks åsikter skiljer sig åt dramatiskt.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp