Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ni skogsnissar lär ju ha bra mycket bättre chanser. Det verkar som om nästan alla tjejer cyklar i skogen. De är då fan inte på landsvägen. Antalet yngre tjejer på landsvägscykel som jag ser under ett år kan jag räkna på fingrarna på Tony Iommis högerhand... Jämfört med sjuttielva medelålders gubbar i veckan...
Skogscykling kan ju kombineras med landsvägscykling, tyvärr är det lite tungcyklat med en mtb på landsväg... men det är ju bra träning!! Och trots att jag cyklar en del i skogen har jag aldrig mött en cyklist där, så Stellan, chansen att träffa en kvinnlig cyklist i skogen är MINIMAL!!
Är från och med idag (faktiskt!) mol alena och förkastad av världens kvinnor. Får väl ta och hanka mig fram i singelskap jag med som så många andra. De pengar som tidigare förslösats på middagar, vin och annat i damsällskap, ska nu istället spenderas på en Tacx-trainer.
Parkeringsplats för en kvinnas cukel finnes i lägenhet, lång eller korttidsparkering spelar mindre roll, långtidsparkering föredras. :)
35år, cuklist(xc/fr fetto), spenderbrallor finnes för rätt person...
Rippa skrev:
-------------------------------------------------------
> Det här är ju värdelöst. Vem är intresserad
> av folk som är gifta. "Är du singel?" skulle
> tråden hetat ;)
Tjena!
Jag är fri tills på lördag, du får skynda dig på..