"Visa ditt civilstånd"-tråd

Stellan skrev:
-------------------------------------------------------
> Singel
>
> /Stellan

Tänk vad nojig din fru skulle ha varit när du satt fast i Kazakstan. Om du hade en dvs.

Själv är jag gift och har en knodd på dryga 20 månader som just har fått sin första Specializedhoj.

Jag har en liten flickvän som jag varit tillsammans med i två år. Snart dags att förkasta henne och satsa pengarna på en riktig cykel istället.

Ja va fan alla sätt är bra utom dom dåliga!
En Happy-date vore ju trevligt!

Singel, 27 år och bor i Götlaborg...
Cykel, skidåkning och resor ligger högt på intresselistan.

Hugade (kvinnliga) spekulanter får gärna höra av sig så fixar jag en cykelpicknick!

friggan skrev:
> Hallå där pigmachine!
>
> Vilken ålder är det på dig! ;-)

Hehe 35.. men har en lätt flint, stort skägg och ölmage :P =dåligt kap

Går det att hitta en dajt på Happy?

Singel, 31 år och bor egentligen ingenstans...
Intressen är långfärdscykling i konstiga länder men kan även tänka mig andra nöjen...

Kan bjuda på middag i Kostanau de närmaste dagarna eller Kiev om drygt en veckas tid.

Sökes en trevlig tjej som gillar att resa

/Stellan

Ensam och övergiven. Satsar alla ekonomiska medel på matriel lycka.
Lever på hoppet att hitta nått kvinnligt av värde i skogen, sommar som vinter =)

Ni skogsnissar lär ju ha bra mycket bättre chanser. Det verkar som om nästan alla tjejer cyklar i skogen. De är då fan inte på landsvägen. Antalet yngre tjejer på landsvägscykel som jag ser under ett år kan jag räkna på fingrarna på Tony Iommis högerhand... Jämfört med sjuttielva medelålders gubbar i veckan...

Skogscykling kan ju kombineras med landsvägscykling, tyvärr är det lite tungcyklat med en mtb på landsväg... men det är ju bra träning!! Och trots att jag cyklar en del i skogen har jag aldrig mött en cyklist där, så Stellan, chansen att träffa en kvinnlig cyklist i skogen är MINIMAL!!

Är från och med idag (faktiskt!) mol alena och förkastad av världens kvinnor. Får väl ta och hanka mig fram i singelskap jag med som så många andra. De pengar som tidigare förslösats på middagar, vin och annat i damsällskap, ska nu istället spenderas på en Tacx-trainer.

Parkeringsplats för en kvinnas cukel finnes i lägenhet, lång eller korttidsparkering spelar mindre roll, långtidsparkering föredras. :)
35år, cuklist(xc/fr fetto), spenderbrallor finnes för rätt person...

Bild på cuklarna å kontokortet kan skickas. ;)

Sambo med dotter på 10 mån, som redan innan hon föddes fick en sånhär
Trektrikster.jpg ht=353

Rippa skrev:
> Det här är ju värdelöst. Vem är intresserad
> av folk som är gifta. "Är du singel?" skulle
> tråden hetat ;)

Tjena!

Jag är fri tills på lördag, du får skynda dig på..

Tillbaka
Topp