Låter en aning märkligt får jag nog säga.. Köp spindelbaserad mätare nu istället! En P2M för XT-vevar - snyggt och bra och bara några tusenlappar till.. Bara och bara, men när man ändå ska ut med 4 för enbens och 6 (eller kanske 7?) för riktig mätare så vet jag vad jag hade köpt.Då hag jag kollat runt lite med Allebike och även inpeak nordic. Fick mycket bra hjälp!
Verkar som att med XT vevar får man inte plats med ensidig mätning, men med XTR går det.
Ja, exakt! Var ju 6 och inte 7 tusenlappar dessutom!
Sigeyi AXO, finns dom att köpa någonstans inom EU?
När jag köpte min så beställde jag från Kina, men nu ska ju dom ha VAT nummer?
Om du googlar får du massa träffar, prova själv.....Sigeyi AXO, finns dom att köpa någonstans inom EU?
När jag köpte min så beställde jag från Kina, men nu ska ju dom ha VAT nummer?
Tack, Klarna dessutom, vad kan gå fel liksom ;-)Bikeinn.com kanske har ?
Har du hunnit testa den? några första intryckOm du googlar får du massa träffar, prova själv.....
Fick nyss hem min från cycling100.com(kina)
140 kr i avgifter via Nederländerna, tog dock 3 veckor.
Sen var det iofs en effektmätare😉
Bara en provtur.Har du hunnit testa den? några första intryck
ok . intressant att höra va du tycker efter att ha annvänt den lite mera.Bara en provtur.
Har dock inte koll på hur den visar men den verkar stabil och det är lätt att ändra slope i appen om den skulle avvika från mina övriga.
Ska låna Vectorpedaler i veckan och testa mot alla mätare.
Det killgissar jag Ja på, eftersom ovala klingor finns som tillval i deras shop när man beställer AXO...Någon som vet om man kan använda oval klinga på Sigey?
Testade alla mina mätare igår mot Vector 3.ok . intressant att höra va du tycker efter att ha annvänt den lite mera.
De säljer ovala klingor så det borde gå?Någon som vet om man kan använda oval klinga på Sigey?
Dom finns för strax över 4000 ordinarie pris hos danska återförsäljaren.Hmm men 2700 danska kronor är väl typ 4000 svenska? Är det så billigt då?