Wirestopp - var köpa?

MarcusS

Aktiv medlem
Wirestopp - var köpa?
Jag behöver få tag på ett kabel/Wirestopp för intern dragning av växelvajer. Borrade upp stoppet som satt på bromssidan för att få in slangen för att senare upptäcka att stoppet på växelsidan redan var uppborrat. Så nu behöver jag få jag på ett nytt stopp. Nån som vet var man kan köpa ett sånt här? Helst idag i butik - Stockholm.

2019-03-2909.23.10.jpg

2019-03-2909.22.59.jpg

Mayhem

Aktiv medlem
Wirestopp - var köpa?
Den där delen lär vara specifik för just din modell av ram (eller åtminstone tillverkare) och knappast något som finns på hyllan hos en återförsäljare. Kontakta någon som säljer ditt märke och be dem kolla upp om den finns som reservdel.

MarcusS

Aktiv medlem
Wirestopp - var köpa?
Mayhem sa:
Den där delen lär vara specifik för just din modell av ram (eller åtminstone tillverkare) och knappast något som finns på hyllan hos en återförsäljare. Kontakta någon som säljer ditt märke och be dem kolla upp om den finns som reservdel.

Jo, det är nog säkraste sättet, dock inte det snabbaste för en kinaram. Får fixa en tillfällig lösning tills den nya kommer.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer