Yamaha pw speedsensor magnet

Lerniz

Medlem
Hello!
I have a Yamaha pw ebike and i have read about the derestrict modification you can do by just repositoning the speedsensor and magnet from the wheel to the pedal. But my question is if anyone have tryed to just add one more magnet on the opposit side of the original spokemagnet?

Best regards

Lol! Jo jag copypastade från ett inlägg jag tidigare gjort på ett amerikanskt forum för att spara tid. Men nu när jag fick förklara detta för att inte spä på några konspirationsteorier så har jag nog inte sparat in någon tid :) :)

Lerniz sa:
Lol! Jo jag copypastade från ett inlägg jag tidigare gjort på ett amerikanskt forum för att spara tid. Men nu när jag fick förklara detta för att inte spä på några konspirationsteorier så har jag nog inte sparat in någon tid :) :)

Haha. Hoppas att du lyckas få svar på vad du nu undrar.

8348CF43-E093-4A49-BE81-1FA8FA6A9554.jpeg

Är det en sån här?

Lars.E sa:
Erik O sa:
Elcykelmystiken tätnar. Är det egentligen bara massa elcyklingsbotar som startar alla dessa trådar.

Ryska botar betalda av den globala elcykelbranschen.

För de vill dränera den svenska ekonomin så att vi inte har råd att tanka våra stridsflygplan och få alla soldater så feta att de inte kan slåss. Det är första tecknet på att ryssen kommer....

Har någon btw sett min foliehatt?

Bengt-re sa:
Lars.E sa:
Erik O sa:
Elcykelmystiken tätnar. Är det egentligen bara massa elcyklingsbotar som startar alla dessa trådar.

Ryska botar betalda av den globala elcykelbranschen.

För de vill dränera den svenska ekonomin så att vi inte har råd att tanka våra stridsflygplan och få alla soldater så feta att de inte kan slåss. Det är första tecknet på att ryssen kommer....

Har någon btw sett min foliehatt?

Vore det inte bättre med stålhjälm?

Mmmm.... exakt, ge det ett par år så kommere inte finnas en enda elmoppe som går under 30.
Behövs inga ryssar. Finns redan nog me dårar som det är.

Tillbaka
Topp