Yardsale sthlm 190427

Babbar

Medlem
Yardsale sthlm 190427
elvin sa:
Jag har hittat justerskruven till xtr-relaget. Tror du tittade på det förra året

Gött, kul att du minns! Jag tror även jag ser det matchande andra paret Avid bromsar till de jag köpte av dig förra året. Vi får se om jag hinner fram först imorgon och lyckas komplettera det första paret! =)

dabac

Aktiv medlem
Yardsale sthlm 190427
Aj vad synd! Jag som inte är i stan.
Hade varit sugen på några halvfina räserdäck, styrstammar o Campa-reglage. Och en LÅNG 27,2 stolpe.

Konvalj

Aktiv medlem
Yardsale sthlm 190427
P781RZy.jpg

Kan ni hjälpa mig att inte komma hem med detta igen? Ett icke-fungerande navdynamohjul som inte kom med på bilden följer också med. Och en påse med smågrejer.

simson

Aktiv medlem
Yardsale sthlm 190427
Trevligt som vanligt men mina pojkar orkade inte längre , hade stannat kvar annars .
Lite prylar följde med hem....
Tack gubbs
Mange

Bengt-re

Aktiv medlem
Yardsale sthlm 190427
dabac sa:
Bengt-re sa:
Tack! Fler köpare nästa gång tack - nu tippen nästa.
Vad fick du över?

Det mesta.... cykelhållarna, framgaffeln, cyklarna, stänkskärmarna och däcken åkte på tippen på vägen hem. Begagnade växlarna, bromsar och reglagen för 3-delad framväxlar åkte också. Prylar i kartonger fick flytta hem till förrådet igen.

Ena barncykeln blev iofs bärgad av en dam som undrade om hon kunde få cykeln så den fick nog ett liv till - hon tog med sig den i bilen därifrån iaf.

ceel

Aktiv medlem
Yardsale sthlm 190427
Jag gick 50 kr plus. Hade vi haft 128 yardsalen om dagen hade jag kunnat sluta som konsult. :)

Men det var kul att träffa alla, och vädret var ju på vår sida i år. Ser fram emot nästa år!

Bengt-re

Aktiv medlem
Yardsale sthlm 190427
ceel sa:
Jag gick 50 kr plus. Hade vi haft 128 yardsalen om dagen hade jag kunnat sluta som konsult. :)

Men det var kul att träffa alla, och vädret var ju på vår sida i år. Ser fram emot nästa år!

Jag gick 220 SEK +

Fast iofs gick pengarna direkt till Kidsen eventfond. Jag kör bilen och skaffar fram skrotet bara ?

Vi kör nästa år igen - hoppas bara på fler köpare. Det fanns många fynd som inte såldes hos flera av oss idag.

ceel

Aktiv medlem
Yardsale sthlm 190427
Bengt-re sa:
ceel sa:

Jag gick 220 SEK +

Fast iofs gick pengarna direkt till Kidsen eventfond. Jag kör bilen och skaffar fram skrotet bara ?

Vi kör nästa år igen - hoppas bara på fler köpare. Det fanns många fynd som inte såldes hos flera av oss idag.

Om jag inte lyckats få något säljvärt över under kommande år så tror jag min plan blir att ta med mig min halvbyggda monstercross och mekställ/verktyg och sen köpa och bygga klart den på plats. :)

Babbar

Medlem
Yardsale sthlm 190427
Sen skulle vi kunna göra repris på den tävlingen vi hade för några år sedan fast denna gång med krav på att hojen behövdes byggas på plats!

Bengt-re

Aktiv medlem
Yardsale sthlm 190427
Skall vi köra i år igen? Hur får vi fler köpare? I fjol fanns det mycket bra prylar som jag tror att många hade varit sugna på om de bara lyckats masa sig dit.

ceel

Aktiv medlem
Yardsale sthlm 190427
Sett historiskt så är vi ju inte i riskzonen för att samla fler än 50 pers på samma plats, så jag tänker att vi fortfarande räknar med att det blir av. :) Tänker slänga med en rulle toapapper med varje såld framväxel.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer