Youtube tråden

Rassemouse

Aktiv medlem
Youtube tråden
Den här veckan blev det att filma lite på gruppcykling. Vi tog en vända till Näsåker och tillbaka totalt ca 40km med alla stigsnurrar vi gjorde. Fint väder, trevligt sällskap och rolig cykling. Ett par riktigt roliga utförskörningar blev det också!

stigfinnare

Aktiv medlem
Youtube tråden
Ligger hemma förkyld och kollar igenom en massa North Shore Extreme.

Finns rester av riktigt sketchy North Shore-byggen från tidigt 2000-tal i skogen där jag bor, vilket är lite ball med tanke på att det inte bor så många här. Allt rasade i nån storm dock. Det är granslanor hjälpligt uppspikade 5 m upp i träd, täckta med hönsnät. Massor av byggen också, måste tagit otroligt med tid. Försöker bilda mig med Youtube och förstå varför man ville bygga 5 m upp i ett träd mitt i en backe som redan har nästan 25 höjdmeter :cool:

Alla berms och hopp de byggt av jord och sten finns iaf kvar 20 år senare, och ser ut som en helt naturlig del av skogen samtidigt som man fortfarande kan hoppa på dem.

Finns det svenska liknande filmer? Tror att jag sett några från Åre eller nåt?

Källis

Aktiv medlem
Youtube tråden
FIA European Hill-Climb Championship
"The driver is very much alone here – and his concentration is paramount, as well as his confidence in his vehicle and his knowledge of the snaking asphalt track. Here, race strategy is clear-cut – a “maximum attack” approach is required from the very first to the last centimetre of the route.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer