Zwift nybörjarproblem med tekniken
Närmar mig köp av tacx neo smart 2 och provade idag zwift för första gången. Använde då min spinningcykel och assioma duo mätare....till detta tänkte jag använda min Samsung"park... det gick inte så bra...
Mon surfplatta är för gammal för zwift appen, provade zwift companion som jag tyckte var skit och inte hittade något vettigt sätt att använda...
Körde den på min telefon galaxy s9 men var ju så litet man inte såg något när man höll igång... provade hitta sätt att casta till plattan utan framgång.
Kontenta: missnöjd
Min fråga är hur jag får rätt på detta:
Jag har sett tutorials där man har själva "cyklingen" på en tvskärm eller dyl. Sen har man telefon som en form av kontroll för att kunna byta håll etc.
Nuvarande utrustning:
Samsung galaxy s9
Samsung galaxy tab A (2016)
Stationär pc på olämplig plats (kan ej cykla där)
Samsung smart tv (på i princip plats där jag inte vill/kan cykla)
Äldre Samsung tv.
Äldre Chromecast "dongar"
1.Kan jag gå ihop det?
2 Billigast och bästa lösning så jag blir nöjd?
Tack på förhand från en frustrerad cyklist
Mon surfplatta är för gammal för zwift appen, provade zwift companion som jag tyckte var skit och inte hittade något vettigt sätt att använda...
Körde den på min telefon galaxy s9 men var ju så litet man inte såg något när man höll igång... provade hitta sätt att casta till plattan utan framgång.
Kontenta: missnöjd
Min fråga är hur jag får rätt på detta:
Jag har sett tutorials där man har själva "cyklingen" på en tvskärm eller dyl. Sen har man telefon som en form av kontroll för att kunna byta håll etc.
Nuvarande utrustning:
Samsung galaxy s9
Samsung galaxy tab A (2016)
Stationär pc på olämplig plats (kan ej cykla där)
Samsung smart tv (på i princip plats där jag inte vill/kan cykla)
Äldre Samsung tv.
Äldre Chromecast "dongar"
1.Kan jag gå ihop det?
2 Billigast och bästa lösning så jag blir nöjd?
Tack på förhand från en frustrerad cyklist