S
Stewe
Guest
Man vet man tänker lite för mycket på cyklar när...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
katten sa:
Jag har kör sport contact på pendlarhojen på sommaren och hakkapeliitta på vintern. Det blev samma på bilen... Men hur skall jag göra nu när vi har Michelin på bilen, behöver jag byta på cykeln?
/A
Jag tog mig fram till fots vid detta tillfälle.Palle Kuling sa:Huckade du då?!
Crossmax sa:Jag tog mig fram till fots vid detta tillfälle.Palle Kuling sa:Huckade du då?!
Max_max sa:...hjärnan planerar de bästa cykelbanorna till förlossningen och medvetandet hinner ikapp och säger att man ska ha med flickvännen också.
Var det så länge så du missat hela 29er hetsen? Jag menar efter det kom Fatbikes Upsidedown-gaffeln monsterbike och 27,5er osv ffs! =)OlaDanskavägen sa:Det var ett tag sen jag hängde här och ser det som ett friskhetstecken att jag inte förstår på vilket sätt den först bilden är cykelrelaterad.
Men kul att vara tillbaka. Snart är jag fast. ha haha
katten sa:Jag hajade till när vi var på helg i Kivik och köpte äppelcider. Blev glad när jag såg sadel i butik - blev besviken då hjärnan gjorde en ny analys av läget.
katten sa:
Jag har kör sport contact på pendlarhojen på sommaren och hakkapeliitta på vintern. Det blev samma på bilen... Men hur skall jag göra nu när vi har Michelin på bilen, behöver jag byta på cykeln?
/A
Arsozath sa:När man bygger ihop en ny dator under mellandagsrean samt bryter upp ett golv för att kunna dra en nätverkskabel från övervåningen till källaren för att i sin tur kunna sätta upp en router till så jag får trådat (samt bättre wifi i källare och nedervåning) internet till källaren. Allt detta för att kunna testa zwift.
Tog bara 10 dagar att få ihop allt.
Annars mår jag bra...
Vernersson sa:Arsozath sa:När man bygger ihop en ny dator under mellandagsrean samt bryter upp ett golv för att kunna dra en nätverkskabel från övervåningen till källaren för att i sin tur kunna sätta upp en router till så jag får trådat (samt bättre wifi i källare och nedervåning) internet till källaren. Allt detta för att kunna testa zwift.
Tog bara 10 dagar att få ihop allt.
Annars mår jag bra...
ASGARV!!
Själv höjde jag mitt mobila bredband från 20 till 40GB för att inte gå "datatorsk" när jag kollar netflix under trainerpassen ;-)
MagnusA sa:Man får höra att det finns en serie på Netflix som heter Happy, och undrar om det handlar om ett cykelforum? ;-)
xyz-saft sa:MagnusA sa:Man får höra att det finns en serie på Netflix som heter Happy, och undrar om det handlar om ett cykelforum? ;-)
Är det en dramaserie? Kan vara viss inspiration här ifrån i så fall. ;)
Du svarade väl "För att pappa tänker för mycket på cyklar!"? ;)dnleriksson sa:Oj, en dubbel på regnumret! Dottern undrade varför jag måste pausa hennes program för att fota ?