Nya dragningen från Uppsala var succe, måste dock göra ett par justeringar , framförallt i Heby och efter kontrollen i Järna där det pågår vägarbete fram till hösten, vägen var heeelt avstängd men man kunde åka upp för en lite grusväg 100 m före stop...
Nä, 2018 för min del. Även då med 9 starkingar som garvade och körde skiten av varandra. Jag satt med botox i benen från början. Hade kört 40-milaren som fartfest helgen innan. Klar minnesvärd runda.
Randobakis 2026-06-09
Ja, som en klok man (nåja han var en av fyra) sa häromdagen, Randocyklister har risigt minne ..."Hur är det möjlig ...Man frågar sig gåång på gååång"
Vagueism 2026-06-08
Fin runda! Men vad långt 60 mil är! Tur att det var kul sällskap!
Randobakis 2026-06-07
Nya dragningen från Uppsala var succe, måste dock göra ett par justeringar , framförallt i Heby och efter kontrollen i Järna där det pågår vägarbete fram till hösten, vägen var heeelt avstängd men man kunde åka upp för en lite grusväg 100 m före stop...
Fjärdebrunn 2026-06-06
Kändes överfyllda med slagg. Över två veckoslut hade jag knäppt 30 och 40.
GoranS 2026-06-06
Botox i benen - är det för att göra benen mindre skrynkliga? 😏
Fjärdebrunn 2026-06-06
Nä, 2018 för min del. Även då med 9 starkingar som garvade och körde skiten av varandra. Jag satt med botox i benen från början. Hade kört 40-milaren som fartfest helgen innan. Klar minnesvärd runda.
Fjärdebrunn 2026-06-06
Vad är väl en bal på slottet?
Vagueism 2026-06-06
Flen! 834550
Pioneer73 2026-06-05
25 km/h. Lite motvind i början. Lycka till!
Pioneer73 2026-06-05
834443