KÖP & SÄLJ
-
-
Specialized Stumpjumper EVO Comp Alloy 2023 S4
Säljes i Jönköping -
Orbea MX Team 20
Säljes i Stockholm -
Byte - Red flattop rainbow mot silver
Säljes i Stockholm -
BLB Tracklocross Fixed/Free Hjulpar 120mm 23mm Inre bredd
Säljes i Örebro
Forum
-
Visa din Omnium Cargo!
Senaste: Froste / Svar: 282 -
[ot] Fjollboll!
Senaste: DT / Svar: 4416 -
Tre säsonger, tre kedjebrott…
Senaste: Herr_Hyste. / Svar: 17 -
Vilken fabriksvaxad kedja skall jag ha?
Senaste: fhloston / Svar: 35 -
Hur var din cykelträning idag?
Senaste: SkateBlind / Svar: 2974
Marcos i Balingsnäs 2025-05-26
Hej ! Jag tycker att den 3 varv borde vara den andra som förut. Man är så tröt så man kan inte njuta av den. Personligt jag föredrar den gamla ritningen, men kanske bara för att jag är mer vann med.