KÖP & SÄLJ
-
-
O P E N - Mind
Säljes i Stockholm -
Apidura top tube bag bolt on
Säljes i Stockholm -
Shimano 105 kasett + kedja 12spd 11-34
Säljes i Dalarna -
Bromsar Shimano XT
Säljes i Göteborg
Forum
-
Vilken fabriksvaxad kedja skall jag ha?
Senaste: SuperApe / Svar: 20 -
[OT] Den lilla "vilken-bil-ska-jag-köpa-tråden"
Senaste: Fattiglapp / Svar: 11985 -
"Vart är vi på väg?"
Senaste: Koltrasten / Svar: 13 -
[OT] Visa ditt bakade, bröd, bullar & kakor osv.
Senaste: Mange. / Svar: 478 -
[Byggtråd] Mini-cargo - eller för snål för en omnium
Senaste: L.and / Svar: 60
tobiasbjorkgren 2025-08-31
Jag uppdaterade artikeln nu med plats. Jag hade skrivit den, men glömde nog att uppdatera utkastet. Vi stod strax innan varvning av loop 1 på 80km eller målgång på 50km
velman 2025-08-30
Grymt att ni fotograferar! …men var stod ni i skogen? Svårt att veta tis vid fotograf om man inte vet platsen. 🙂