Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
verkligen inte kontroversiellt, men jag hade hoppats på LL i förstalaget.Med tanke på resultaten i Ruka och idag så känns det beslutet rätt okontroversiellt.
Istället för Ribom eller Olsson? Jag får nog säga att jag tycker det hade varit ett rätt vågat beslut att stoppa in LL istället oavsett vem hon ersatt i nuvarande förstalag..verkligen inte kontroversiellt, men jag hade hoppats på LL i förstalaget.
Jag tänker henne på en första eller sista sträcka.Istället för Ribom eller Olsson? Jag får nog säga att jag tycker det hade varit ett rätt vågat beslut att stoppa in LL istället oavsett vem hon ersatt i nuvarande förstalag..
Hur tänker du nu? Du menar förstalaget antar jag, jag frågar ärligt, vet inte bättre alltså.Inte så bra med snöfall med tanke på svenska sträckfördelningen.
Sverige har sin bästa åkare på en klassisk sträcka medan Norge har sin bästa på en fristilssträcka. Snöfallet gör att Frida får svårare att bli av med Weng än Johaug kan ha att bli av med Ebba.Hur tänker du nu? Du menar förstalaget antar jag, jag frågar ärligt, vet inte bättre alltså.
Kanske. Hon brukar ju dock inte vika ner sig i onödan.Ser inte weng trött ut?
Tack, jag fattar, jag håller med, jag rejält orolig för hur det ska gå för ebba mot johaug.Sverige har sin bästa åkare på en klassisk sträcka medan Norge har sin bästa på en fristilssträcka. Snöfallet gör att Frida får svårare att bli av med Weng än Johaug kan ha att bli av med Ebba.
Sen ska man ju säga att Lindström startar sist och Ribom först så det är inte en helt rättvis jämförelse mellan dem trots att de åker samma sträcka.
Har hon tänkt sig nöta ner Johaug? ?Ebba drar?
Jag tror hon vill se till att USA inte kommer ikapp.Har hon tänkt sig nöta ner Johaug? ?
Vore inte den största skrällen i världshistorien.Jag gissar det smäller till på andra varvet och det är avgjort.
Foss kommer dra, hon verkar ju inte ha något påslag alls. hon var nog tänkt att förvalta en ledning, klarar moa att hänga med, då kanske Sverige vinner. Och Ryssland? Det blir spännande.Vem blir det som drar på fjärde sträckan? Fossesholm? Eller blir det tjuv-och-rackarspel som släpper in lagen bakom i matchen?