Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilken jäkla bana ?Criterium-vm
Jag ligger lite efter och har bara hunnit se damernas DH, men toppklass på Becksmo och Wallner får jag säga. UCIs(?) produktion står sig rätt slätt mot Redbulls däremot,
verkar inte speciellt samspelta.
Danskarna är med bra, kul att se.
Känns som NLD är ganska anonyma och FRA har inte heller flyt eller fart.
Bara att klä sig och ge sig ut, se till så att du inte kör Muc-Off bara.Man blir sugen på att dra ut med cykeln men det ösregnar tyvärr.
Och har skivor!Bara att klä sig och ge sig ut, se till så att du inte kör Muc-Off bara.
Det gäller bara om man har anlitat en Shimanomek.Och har skivor!
Visst är han med men fram tills att det attackerades var han taktiskt anonym.Nej, någon grodätare finns väl inte bland förhandsfavoriterna.
Men genever-drickarna har ju van Poel? Eller har jag missat något?!
Man önskar att de hade något nummer på tröja och cykel för att kunna identifierasBecksmo och Löfkvist behöver gå en "känna-igen-cyklister"-skola
under ledning av Vacchi och Adamsson.
I see what you did there....Man önskar att de hade något nummer på tröja och cykel för att kunna identifieras
Man önskar att de hade något nummer på tröja och cykel för att kunna identifieras
Inte för att jag är något större fan av kommentarerna, men nog är det lite knepigt att se den där ryggnummerlappen framifrån.Men nr-lapparna på cykeln och tröjan är ju bara ett nr i vm-lotteriet?
Det har väl inget med deltagandet i tävlingen att göra?
Så därför behöver Becksmo och Löfkvist inte bry sig om nr-lapparna.
Det gäller alla som skruvar själv så att det går helt utan bekymmer.Det gäller bara om man har anlitat en Shimanomek.
Det beror på om det går genom Ulleråker eller inte..Om cykel-VM skulle arrangerats i Sverige, hur långt in på linjeloppet skulle de då få avbryta rejset pga att en överklagan kommit in?
Om cykel-VM skulle arrangerats i Sverige, hur långt in på linjeloppet skulle de då få avbryta rejset pga att en överklagan kommit in?
Nån från Ulleråker kanske är på semester där VM går också. Måste tänka större.Det beror på om det går genom Ulleråker eller inte..
Med en tub lim?Nån från Ulleråker kanske är på semester där VM går också. Måste tänka större.