PBP 2023
Självklart ?. Det är han förstås hela tiden.Du menar väl att han är från Danmark? ;-)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Självklart ?. Det är han förstås hela tiden.Du menar väl att han är från Danmark? ;-)
Kämpa på Sture!Mange drog innan Forges, sedan åt vi, sedan försvann han ohen. Är typ 50 km från Vielle... och dricker kaffe . Är riktigt trött
Svullna fötter i värmen?Fruktansvärt ont i fotsulorna har aldrig varit med det förut. Visa bilaga 648264
Kämpa Sven!! Bara spurten kvar nu!!Fruktansvärt ont i fotsulorna har aldrig varit med det förut. Visa bilaga 648264
Om det är att fötterna svällt har jag ryktesvis hört att det ev kan hjälpa med att plocka ur sulorna ur skorna. Har dock aldrig testat själv.Fruktansvärt ont i fotsulorna har aldrig varit med det förut. Visa bilaga 648264
Så roligt att följa och ta del av allas inlägg.
Känner en stilla beundran för er som deltar i loppet med tanke på de individuella förberedelser som krävs för att skapa/optimera förutsättningarna för en bra resa oavsett målsättning. Hoppas ni får en minnesvärd upplevelse.
Tack för trevlig läsning?
Ja de får knappt plats i skon.Svullna fötter i värmen?
Du e star???Veka ben i Fougéres nu.
Visa bilaga 648269
Fan Sture, du ser ju inte ut att ha cyklat. Det där får du göra om. På en gång.
Kan lova att skavsår, fötter, onda ben, allmänna förvirringen inte håller med digFan Sture, du ser ju inte ut att ha cyklat. Det där får du göra om. På en gång.
fotsulor, tår... såjäkla ontFruktansvärt ont i fotsulorna har aldrig varit med det förut. Visa bilaga 648264
Ett bra tips är att inte köpa nya skor innan PBP. Jag borde kanske ha cyklat lite mer med dessa innan start... ?fotsulor, tår... såjäkla ont
Jonas tuffar på, enl trackern har han 9 mil kvar, Heja hejaJag har följt fler än de som diskuterats här, till exempel Fredrik som jag cyklat med. Även Stefan och de från närområdet.
Två av dem jag följer verkar dock inte nå sina tidsgränser, Jonas och Tobias. Jonas nådde Mortagne på 89 timmar och Tobias var i Dreux efter 82 timmar och 30 minuter.
Nu i mål! Bra kämpat…Jonas tuffar på, enl trackern har han 9 mil kvar, Heja heja
Kan det vara samma som jag såg? Efter Dreux när man klättrat upp från floden. Ambulanssjukvårdare tog hand om två cyklister, en som satt upp och blev omplåstrad i andiktet och en som till synes låg helt stilla på rygg.De hade gjort ett par förändringar på årets bana. Bron i Brest passerades på hemvägen. Jag gillade de.
Tyckte de var lite lugnare generellt i klungorna oxå. Jag såg få olyckor iår vs förra gången. Iof såg man nån tas hand av sjukhuspersonal i slutet men att helt undvika är väl omöjligt.
samt iår såg jag nästan alltid nån svensk när man var vid kontrollerna.
Den allmänna förvirringen kan du väl rimligtvis inte tillskriva PBP.Kan lova att skavsår, fötter, onda ben, allmänna förvirringen inte håller med dig
Skrek ”heja Sverige” när jag passerade Jonas precis innan Tinténiac på tillbakavägen. Såg inte att det var han innan jag hade passerat, men då jag är långsam på kontrollerna fick jag tillfälle att skrika på han en gång till då han var snabbare ute på vägen igen än vad jag var.Jonas tuffar på, enl trackern har han 9 mil kvar, Heja heja
Sen de peakede 2015 med 48:53 har det bara gått neråt. Man vet aldrig vad som händer till nästa gång..Men hur gick det för KBCK ?
När jag stod i starten visade min Garmin 38 graderOj vad varmt det var! Svårt att få kroppen att funka riktigt. Någon som vet hur varmt det var?
Men det gick och var fint! Jag älskar alla underbara familjer längs vägen!
/Fredrik