Kalle med K
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Mer design än.....
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte annat än instämma. Just Kettler är hemska styggelser. Min mamma hade en Kettler Alu-Rad på 80-talet, tung och ful som stryk.Jag är i Nederländerna, där man är duktiga på fula cyklar, men tyskarna är ännu duktigare.
Visa bilaga 744019
Skjut mig..Hittat på blocket..Visa bilaga 744727
Hade inte varit bättre att kapa styrröret lite istället för att vinkla hela styret .. inte enda problemet med hojen men ändåHittat på blocket..Visa bilaga 744727
Giftigt! Detta påminner mig:Hittat på blocket..Visa bilaga 744727
To me, too many bikes look like they just crashed into a dumpster full of stickers. // Tim Lane
Snygg färgsättning.Hittat på blocket..Visa bilaga 744727
Hittat på blocket..Visa bilaga 744727
Så där ser nog de flesta landsvägcyklar ut i allmänhetens ögon.Hittat på blocket..Visa bilaga 744727
Lyckades som tur var hålla mig från ”Köp nu”-knappen.Vad gav du?
Lyckades som tur var hålla mig från ”Köp nu”-knappen.
Såldes som prydnad, för den som vill se lite misär kan jag rekommendera annonsen…
Ja, man behöver bara disha framhjulet.,
Antar att gaffeln då borde vara sned på den modellen.
för att han kundeMen varför?
Visa bilaga 744822
Men varför?
Visa bilaga 744822
Den där tror jag på.för att han kunde
Jag kan ursäkta ramen men inte sadeln.Men varför?
Visa bilaga 744822
Det är nog en modern variant av en (minst) 35 år gammal idé.Jag kan ursäkta ramen men inte sadeln.
Antar dom vill få till kort hjulbas, ser väl liknande ut på t.ex 3T.Men varför?
Visa bilaga 744822
![]()
Silly saddles, an incomplete history - Escape Collective
This silly saddle and those that came before.escapecollective.com
cykelcentralen.dk
Varför ska man uppfinna hjulet pånytt?Medan jag letade frihjulsmekanism dök den här upp, som jag inte precis tycker är ful, mer kul, klurig och ovanlig:
Designer laver fremtidens cykel uden nav | CykelCentralen.dk
Form og funktion går næsten hånd i hånd på prototypecykelcykelcentralen.dk
Precis! Och om man får punka, hur gör man då? Eller är det en solid gummiring?Varför ska man uppfinna hjulet pånytt?
En sån vill ja ha!
En sån vill ja ha!
Den kanske är praktisk?
Den ser ut som hemmasprejad med färg, och med minimala logoer. Lite vinklade linjer med många raka linjer . Me like!
tjugotvå tusen pund… Och jag som tyckte att S-Works var dyra.![]()
Moulton New Series DOUBLE PYLON — The Traditional Cycle Shop
Please note that Moulton bicycles are all handmade in England to order and at present we have limited stock. Current stock can be viewed HERE . Current lead times for new orders can be found HERE . WE DO NOT SHIP OUTSIDE MAINLAND GB. The Moulton New Series DOUBLE PYLON is the ultimatewww.traditionalcycleshop.co.uk
Dags att du börjar spela på lotteri...
Jag kommer osökt att tänka på den här bilden när jag ser cykeln. Jag undrar varför.Visa bilaga 747528
Den är duktigt ful inte bara för att den har motor, den är ful på riktigt…..