Senaste innehållet av b0jaka

  1. B

    Första hojen (racer isch)

    Tjoflöjt! Jag behöver input på val av första cykel... Jag är 189cm och totalt orörd när det kommer till cyklar. Hyfsat med flåset. Vill ha en bra cykel att åka båda i stan med men även hem till grannbyn ca 4 mil och självklart även längre svängar. Spånar på att dra av klassikern så det är bra...
Tillbaka
Topp