Senaste innehållet av BJS

  1. BJS

    Råd om däckverktyg

    Tack, du är alltid en klippa med sunda åsikter och hjärtat på rätta stället
  2. BJS

    Råd om däckverktyg

    Jo, har varit ur cyklingsbart skick ett år drygt och cyklar man inte så skriver man inte på cykelforum tänkte jag.
  3. BJS

    [OT] Den lilla "vilken-bil-ska-jag-köpa-tråden"

    Nej precis - det kommer inte att gå. Inte om man kör normalt iaf.
  4. BJS

    [OT] Den lilla "vilken-bil-ska-jag-köpa-tråden"

    En laddning betyder nog: Fulladdat kör Ladda kör Kom fram med batteri i behov av laddning Det fixar den om den är frisk.
  5. BJS

    Råd om däckverktyg

    Pedros, alltid pedros. Helst Rosa bara för att retas lite med människor som får besvär av "tjejfärger".
  6. BJS

    [OT] Den lilla "vilken-bil-ska-jag-köpa-tråden"

    Det är rimligt, Kangoon lider tyvärr av pyttebatteri och motorer som går sönder, men i övrigt så är de okej för de få där räckvidden räcker och man har en reservbil för den dagen motorn lägger sig på rygg (vilket de ALLTID gör förr eller senare - de är felkonstruerade så det går Hf ström genom...
  7. BJS

    [OT] Den lilla "vilken-bil-ska-jag-köpa-tråden"

    Jo, det spelar självklart roll och den argumentation är en vanlig talepunkt och betraktas som ett argumentationsfel. Har tanken förevarit dig att du använder en försvarsmekanism som argumentation? https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:134834/FULLTEXT01.pdf
  8. BJS

    [OT] Djurplågeri!

  9. BJS

    [OT] Hur identifierar man ett troll på nätet?

    Du inser inte att den enda som beteer sig illa här är du?
  10. BJS

    [OT] Djurplågeri!

    Det är nog viljan snarare än förmågan som saknas. #gubbgissning
  11. BJS

    Hjälp- böld i rumpan

    Och eftertänksamhet vid rakning. Korta strån kan ge upphov till infekterade hårsäckar.
  12. BJS

    Hjälp- böld i rumpan

    Sanningen är nog att det uppstår då och då även om man gör 99% rätt. Det är en (mindre trevlig) del av att cykla mycket, ofta och långt.
  13. BJS

    [OT] Djurplågeri!

    För att du inte följer reglerna på forumet eller hur man kommunicerar med människor. OT märk trådarna och håll ihop trådarna utan att anklaga alla för att vara det du själv förefaller vara.
  14. BJS

    [OT] Hur identifierar man ett troll på nätet?

    Du vet att det lades ner för 30 år sedan?
Tillbaka
Topp