Jag tror att Japan kommer gå full kamikaze och försöka köra över Sverige. Japan vill inte ha oavgjort, då får de möta Brasilien i 16-delen. De vill helst av allt besegra Sverige med fler mål än vad Holland slår Tunisien med, då vinner de gruppen och får möta Marocko (ingen lätt match iofs, men...