Senaste innehållet av DT

  1. D

    [OT] Lego?

    F-n vad nice! 🙂
  2. D

    [ot] Fjollboll!

    Men jag vann faktiskt på att Nederländerna slog Tunisien igår. 1,10 i odds tror jag. Det var någon välkomstbonus som jag var tvungen att omsätta. Så nu borde jag ha 550 kr kvar att spela bor… investera. 🙂💰
  3. D

    [ot] Fjollboll!

    Du kan få tips från mig, jag är väldigt talangfull när det kommer till att satsa pengar på sport. 🙃
  4. D

    [ot] Fjollboll!

    Härligt dekadent känsla att halvligga i soffan och dricka vin och kolla på fotboll samtidigt som det ljusnar ute. 😅
  5. D

    [ot] Fjollboll!

    ELANGA!!!!! ❤️❤️❤️
  6. D

    [ot] Fjollboll!

    Dåligt drag i tråden. Men hela forumet sitter väl som klistrade vid TV:n eller är ute på stan och följer matchen på storbildsskärm antar jag!
  7. D

    [ot] Fjollboll!

    Nu är man sådär nervös igen. Kom igen Sverige!!! 🇸🇪❤️
  8. D

    [ot] Fjollboll!

    Festligt att Equador slog Tyskland och (troligen) gick vidare! Men inte så bra för Sverige.
  9. D

    [ot] Fjollboll!

    102% avkastning på 6 timmar är ändå väldigt bra. Om man räknar om det till årlig avkastning så blir det... väldigt många procent. 😅
  10. D

    [ot] Fjollboll!

    Jag tror att Japan kommer gå full kamikaze och försöka köra över Sverige. Japan vill inte ha oavgjort, då får de möta Brasilien i 16-delen. De vill helst av allt besegra Sverige med fler mål än vad Holland slår Tunisien med, då vinner de gruppen och får möta Marocko (ingen lätt match iofs, men...
  11. D

    [ot] Fjollboll!

    Så, då har jag tagit en för laget och sett till att det åtminstone blir en poäng för Sverige!
  12. D

    Hör upp, cykel i media-tråden

    Nej det också, fast den begränsningen finns ju redan för cykel på pendeltåget. Jag själv är mest sugen på att spara in ett antal mils transportsträcka till fina Roslagsvägar på någon helglångrunda. 🙂
  13. D

    Hör upp, cykel i media-tråden

    Bra, men två cyklar per tåg låter ju jäkligt snålt. Överhängande risk att man står där på perrongen i Österåker och inte får åka med.
  14. D

    Hur mycket snabbare snittfart vid viktnedgång?

    Vad du än gör, gå aldrig på Garmins rekommendationer för när det är dags att vila och hur länge du ska vila. Då kommer du aldrig kunna snitta 30. Eftersom du så sällan får cykla. 🙃
  15. D

    [ot] Fjollboll!

    Jag åker hellre ut mot Frankrike än Norge.
Tillbaka
Topp