Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Bidrag till samtalet om storlekar. Har en Strael 4.0 som jag nyss byggt ihop. Storleken är en 54T. Sammanfattningsvis är jag svinnöjd. Är 181 cm med 86 cm innersöm (säger man så?). Fairlights fitkalkylator satte mig således på en 56T, alt 56R. Gjorde dock en bikefit inför nyköp och fick då stark...
Ny på att cykelpendla sen någon månad tillbaks och än nyare här på forumet. Kan med det sagt glatt konstatera att pendlingen idag både kändes lättare och gick snabbare än vad den gjort tidigare. Min gamla simplexbakväxel verkar dock inte fullt lika förtjust över denna utveckling och sannolikt...