Senaste innehållet av Henke40k

  1. H

    Fairlight Faran/Strael/Secan

    Bidrag till samtalet om storlekar. Har en Strael 4.0 som jag nyss byggt ihop. Storleken är en 54T. Sammanfattningsvis är jag svinnöjd. Är 181 cm med 86 cm innersöm (säger man så?). Fairlights fitkalkylator satte mig således på en 56T, alt 56R. Gjorde dock en bikefit inför nyköp och fick då stark...
  2. H

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    Ny på att cykelpendla sen någon månad tillbaks och än nyare här på forumet. Kan med det sagt glatt konstatera att pendlingen idag både kändes lättare och gick snabbare än vad den gjort tidigare. Min gamla simplexbakväxel verkar dock inte fullt lika förtjust över denna utveckling och sannolikt...
Tillbaka
Topp