Senaste innehållet av iionasson

  1. I

    Visa dina laster...

    Rättning ovan @oggeogge, gick lite snabbt och alldeles för mångggga g
  2. I

    Visa dina laster...

    Vad har du för diameter på din sadelstolpe? Fäst en ahead stam i stolpen, i styrinfästningen kan du nypa fast ett framnav vilket du med ett qr spett kan märla fast hojen i i ramens gaffel. Detta kan ju funka om du med lite flax kan få ett bakhjul på köpet 😅 Har sett någon bild på detta i någon...
  3. I

    [Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.

    Jag tar gärna vid denna lillen! Brorsbarnet behöver snart något stadigt. skickar PM!
  4. I

    Dagens fulmek-tråden

    Väldigt finmek! Dela gärna med dig hur du gjort i lämplig tråd. Detta mek är ju föredömligt mot var och varannan familjeförölder inför vår- och sommartider, lifehack!!
  5. I

    Retro mtb:s!!!

    Kul att följa, jag har en likadan jag jobbar med!
  6. I

    [Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.

    Söker framgaffel till Bridgestone MB-5 mtb för 26” hjul med cantifäste, 1” gaffelrör, längd/ gängad/ ogängad spelar mindre roll. Gärna svart! Göteborg eller Halmstad eller däremellan. Hojta gärna till om du har något!
  7. I

    Visa din Miyata!

    Skulle det mot förmodan ta stopp på jakten hos @slicemenice, finns det bakhjul av blandad kvalisort hos mig. Hojta isf!
  8. I

    [RR] En snabb skogstur med nyinköpta cykeln

    Galet roande tråd! Sitter @thumper kvar på Kumla?
  9. I

    Visa din Miyata!

    Pmar!
  10. I

    Visa din Miyata!

    Håller med! Mycket däck for the buck värde i dom 👍
  11. I

    Visa din Miyata!

    Tack för detta! Jag grävde lite djupare i lådorna och hittade en växel med klamdiameter på 28,6. Därefter diskuterade jag med frugan och bestämde mig för att åka ner till stugan till helgen för att ”klippa lite gräs och höstsäkra och så” 😅 Kan inte hålla mig, måste se efter!
  12. I

    Visa din Miyata!

    Stort tack!
  13. I

    Visa din Miyata!

    En fråga till er som har koll på det mesta värdigt att veta.. Rördiameter på Valley Runner? Behöver nämligen lösa en framväxel och vore ju kanon att för en gångs skull köpa en med rätt diameter från början 😅 Grushästen står för stunden i stugan och håller de andra stugcyklarna sällskap, så jag...
  14. I

    Visa din Miyata!

    Tråkig olycka för den bästa av anledningar! Klart man skjutsar en polare på sin hoj när nöden tränger 😅 Jag tror säkerligen att jag har något passandes till dig i mitt cykelförråd! Är dock inte hemma igen förrän på tisdag efter väldigt tidig flight så möjligen onsdag för att orken också ska...
  15. I

    [Byggtråd] Wille bygger cyklar

    Ledsen @Froste! Bullen är också fin, kompatibel och go, men jag avser skaffa en Omnium Cargo Max 🙏
Tillbaka
Topp