Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja allesammans!
Tänkte att jag skulle presentera mig här också!
Heter som sagt Johan och jag har börjat hojja DH med min gode vän Albin! Har cyklat XC innan så några av er har jag kanske cyklat med.
Har varit uppe i höjde några gånger i år och jag diggar spåren som fan. Längtar dock tills...
ja måste nog tyvärr banga på torsdag... Har en spelning med bandet på g så det känns som vi måste ta tag i oss själva och repa lite! men ja får se hur det blir. Dyker ja upp så dyker jag upp
Fast iof så är ja ju ledig nu i tre veckor så då kommer ja kunna rulla med er :D Tar gymmet på morgonen och happyride på em/kvällen!! "Maybe i am louis... BUT WHERE?!?!"
Fasen albin! När det äntligen kommer lite vettiga ord ur din mun så tar du den dagen ja har som värstans att hinna med!!!! Men men så kan det gå ibland. Är ju inte så att ja kommer kunna medverka speciellt mkt i höst/vinter/vår/tidig sommar nästa år.