Senaste innehållet av jonte987

  1. jonte987

    Jenny Rissveds

    Sånt lägger vi inte märke till
  2. jonte987

    Hydraulisk skivbroms (Shimano BR-MT200) tar sämre efter byte

    Ja uppgradera istället för att rengöra och bromsa in är en klassiker både på happy och på verkstad.
  3. jonte987

    Elektriska dropper?

    går att spärra var man vill som i att den stannar där man släpper reglage gör alla i den handvful jag testat, varav 0 elektriska.
  4. jonte987

    Garmin connect imponerar inte

    Det gällde alltså primärt att fatta hur det funkar eftersom dottern tittar på det och sekundärt att jag blir irriterad när jag inser att de använder ett vo2 max baserat mest på ålder för att beräkna fitness age. Möjligt att det alltid är meningslöst men känns direkt löjligt om man inte tränar...
  5. jonte987

    Garmin connect imponerar inte

    Ja, får se till vintern om den gör det på data från TR.
  6. jonte987

    Garmin connect imponerar inte

    58 blir bra!
  7. jonte987

    Garmin connect imponerar inte

    Running, walking o cykling m powermeter är det som gäller.
  8. jonte987

    Garmin connect imponerar inte

    Jag sätter nog lite eltejp över siffran. Övervägde för en sek att köpa mätare till flickan som är den som bryr sig men så kul ska vi inte ha. Gissar att det inte funkar på hennes andra aktiviteter heller så att det bara är hennes fejkade ålder och vilopuls som styr.....
  9. jonte987

    Garmin connect imponerar inte

    Läser att fanskapet inte beräknar vo2 max på cykling utan effektmätare. Stämmer det? I så fall kunde den lägga av att visa nåt alls för oss icke löpare. ..
  10. jonte987

    OT Sugen på en hemmabioprojektor?

    Också intresserad...om det finns nåt billigt som duger
  11. jonte987

    Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd

    210 nu (ovan) vet inte hur rush är jämfört med motion control men orkar man köra den 200h så kan man slänga den vid första service
  12. jonte987

    Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd

    https://www.bike24.com/p2927651.html?origin=SRP&source=SRP&indexName=production_SEARCH_INDEX_EN&objectId=927651&queryId=c274700c0ab90cfb4ad1c0bfc68776d0&userToken=350e3806-9b4a-490a-9259-605f9c7e3667 En till rush till bra pris. Är det nåt lurt så man inte får i en charger?
  13. jonte987

    Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd

    Ja, för det priset får man kolla ordentligt
  14. jonte987

    Hardtaildrömmar - buskul bröt stigcykel, inspirationstråd

    ett sätt är att köpa billigaste man hittar och uppgradera. Har aldrig handlat på hibike men kan man köpa en pike för 200 så blir jag frestad Brukar gå att hitta select+ till bra pris men hittar ingen snabbt...
Tillbaka
Topp