Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Idag var det fint, riktigt fint. Rätt mycket medcyklister trots hyfsat tidigt start, men inga riktiga nötter utan det mesta gick lugnt och fint till. Tog ett långsamt varv runt Djurgården på hemvägen, bara för att.
Jag får nog ge @n3wton rätt att det här med att köpa kinakvalitets-elektronik inte är hållbart i längden. Jag tyckte verkligen att det här med en elektrisk pump var sjukt smidigt, men efter knappt 2 år var batteriet så dåligt att jag funderade på att byta ut det, men innan jag hann dit lade...
Ja, det där blir nog jättebra! Men för mig som brukar ta vägbanan norrgående på Vasabron för att gena rakt över mot Sheraton och in på Vasagatan blev det något sämre när ena körfältet norrgående försvann. Jaja, man får ta en för laget.
Enhjulingarna är väl litet mer av entusiastfordon och körs nog mest av folk som har litet bättre koll på läget. Det är inget man bara hoppar på och susar iväg med.
DPD sade att paketet skulle ha levererats till mig i torsdags för en dryg vecka sedan.
På fredagen skickar Postnord SMS och jag bokar in leverans till lördag.
Händer inte.
Får nytt SMS på tisdag, bokar in ny leverans till onsdag.
Händer inte.
Ringer Kundservice ett antal gånger, tar mig...
Ja, idag var en sådan dag när man ändå tänker tillbaka på vinterns halvtomma cykelbanor med ett visst mått av längtan... Å andra sidan var det varmt och skönt!
12V batterier dör på nästan alla elbilar. Designfel, man sätter in för små batterier och låter dem inte ladda från högspänningsbatteriet annat än när bilen körs. Kör man mycket småsträckor då är katastrofen snart ett faktum. Inte begränsat till VW på något sätt.
Precis, den har väl tidstypiska problem för elbilar av den generationen. Halvlångsam laddning, ingen förvärmning, 12-voltsbatterierna laddar ur och dör. Tung, dyra däck. Vi hade tre problemfria år med vår och även om den inte är vacker har den bra utrymmen och kändes säker även på vintern trots...
Visst är det kul att köpa ny cykel, men det känns ändå som att ett par 40 mm slicks och innerbarends gör jobbet här. Kan ni dessutom ta sträckan på 4 dagar blir det rimliga etapper. Bara att köra på!
De absolut snabbaste leveranserna jag har haft på sistone har varit från Ali. Fått grejerna på under en vecka, medan Bike24 och BikeInn behövt nästan två. Känns väldigt oförutsägbart.