Senaste innehållet av mankis

  1. mankis

    OT / Övervakningskamera utomhus?

    Eufy, har själv 2C som har lite lägre upplösning men fortfarande fullt tillräckligt, fristående, laddbara och fyller nog alla rutor du tog upp. https://www.kjell.com/se/varumarken/eufy#produkter
  2. mankis

    Jenny Rissveds

    Någon som uppfattade vad som hände med Simon Andreassen? föll neråt som en sten i fältet och bröt?
  3. mankis

    [OT] "Ikväll ska jag på konsert"-tråden

    Ikväll blir det finkultur med Korslagda Kukar i Furudviksparken
  4. mankis

    [OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

    Social Distortions nya platta, inte nyskapade men dom åldras med värdighet.
  5. mankis

    Dagens fulmek-tråden

    Tack, känns som en lite tryggare lösning att ha dom i bilen när man ska ut på roadtripp även om en V90 är lite låg i lastrummet så funkar det rätt bra.
  6. mankis

    Dagens fulmek-tråden

    11mm OBS skiva från Byggmax och högtalarmatta lastsäkringar från Biltema , cykelhållarna från Amazon, rätt billig transportlösning.
  7. mankis

    Dagens fulmek-tråden

    Byggt cykelställ för att ha bak i Volvon inför sommarens Italien resa.
  8. mankis

    [OT] "Ikväll ska jag på konsert"-tråden

    Imorron blir det Danko Jones i Gasklockorna Gävle https://www.livenation.se/event/danko-jones-rising-scandinavia-tour-2026-g%C3%A4vle-tickets-edp1643721
  9. mankis

    Hör upp, cykel i media-tråden

    https://www.sydkusten.es/sk/389/a/45444/svensk-cyklist-ihjalkord-utanfor-calpe/
  10. mankis

    GPX filerna för lederna i Högbo ( Ante och Mårten )

    Stormen Johannes 27-28 december. https://www.skogsstyrelsen.se/nyhetslista/stormen-johannes-kan-ha-medfort-storsta-stormskadorna-pa-tio-ar/ Ser man lokalt här i Gävle så ligger det ett 60 tal träd bara över klubbens två slingor i Skidstavallen på drygt en mil och då har redan skidklubben...
  11. mankis

    [OT] Arbetsrätt

    Aktivitetsstöd och/eller försörjningsstöd?
  12. mankis

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    Första pendlingen med sommardäck på grushojen, flög som en ripa till jobbet även om det var lite frost
  13. mankis

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    Frostmorgon och en del is från smältande snöhögar som runnit ut i färdvägen så dubben får bli på minst en vecka till men härligt med SOL i ögonen på väg till jobbet.
  14. mankis

    [OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

    Idag blir det Midnight som släpper 15 års jubileums vinyl av Satanic Royalty
  15. mankis

    Retro mtb:s!!!

    Köpte en KHS Alite 4000 på Tidans cykel och tror även att Evalds sålde dom under en period.
Tillbaka
Topp