Senaste innehållet av Matjessill

  1. M

    Fairlight Faran/Strael/Secan

    Haha tänker att det är en sån tanke jag har fram tills jag fått den, sen kommer jag nog aldrig tänka mer på det igen. Egenskaperna är ju viktigare än utseendet trots allt..
  2. M

    Fairlight Faran/Strael/Secan

    En mindre uppdatering: 54t är domen, 54r skulle också fungera men 54t vore bäst. Dum som jag är drömmer jag ändå om R-varianten för att jag tycker att den är mer estetiskt tilltalande. Och 54R får jag nästan 3 mån tidigare (tidig september). Får sova några nätter på det. Är det någon här...
  3. M

    Fairlight Faran/Strael/Secan

    Tack för svaren, sittställning glömde jag kommentera på men något mittemellan, inte för race-igt eller för upprätt. Tyvärr blev min gamla cykel stulen så jag har inget att jämföra med. Bike fit är bokad men är glad att höra er feedback från verkligheten också!
  4. M

    Fairlight Faran/Strael/Secan

    Hej alla. Jag är i farten att beställa en strael. Hur upplever ni storlekarna? Jag är 172 cm ca och kanske 78-79 i inseam och velar!
Tillbaka
Topp