Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det enda som skreks i min sub grupp var "håll ut". Det menas att vi i gruppen skulle hålla ut tillräckligt för att omkörningarna skulle vara säkra från dom vi körde om.
Hade en plan på 158 gram kolhydrater i timmen plus 2 påsar geléhallon. Och höll den, när det var 2 mil kvar klämde jag min sista gel och då vände det sig i magen. Då var det nära jag kräktes.
Har inte gjort nån DNF hittills. Men har varit nära.
Körde punktering på ett mtb lopp och gaspatronen tog slut så jag fick gå 2 kilometer till jag fick tag I en pump.
Crashade på Grenserittet efter ca 2 mil. Flög över styret i 25 kilometer och blev helt uppskrapad och blåslagen, upp på cykel...
Börjar bli nervöst nu, startar 12,42 sist av alla subgrupper, så tappar jag gruppen blir det solocykling. 1 veckas förkylning innan är nog inte den bästa uppladdningen heller 😬
Ja cykelcraft är verkligen sämst.
Beställde ett verktyg som jag behövde snabbt för några år sen som dom hade i "lager". Det dök inte upp, så efter 2 veckor annolerade jag ordern.
Sen för nån månad sen såg jag att dom hade bra pris på en bromskilva som jag behövde.
Stog oxå att dom hade x...
Jag kommer cykla vasan.
Går från några år med öppet spår till tävlingsklass detta året.
Kör ett seedinglopp på orust nu på lördag.
Ny cykel för i år med, går från en fs till ht.
Thunder burt 2.25, 1.9 bar bak och 1,6 bar fram.
Blir nog bra att man slipper grustaget och lite asfalt. Synd...