Senaste innehållet av Raggamuffin

  1. Raggamuffin

    [OT] Den lilla "vilken-bil-ska-jag-köpa-tråden"

    Min lane-assist följer varenda asfaltslagning den kan hitta. Nästan så den rycker ratten ur handen.
  2. Raggamuffin

    [OT] Kristallsjuka?

    Går nog bra, några år sen senast för mig nu. Hoppas det går över fort.
  3. Raggamuffin

    Status MTB banor i Skåne?

    Hittar inget bra segment att snoka på heller. Förslag?
  4. Raggamuffin

    Status MTB banor i Skåne?

    Senaste 7 dagarna.
  5. Raggamuffin

    [OT] Vad lyssnar du på för musik just nu?

    Idag får kontoret lyssna på Entombed hela dagen. Givet snurrar:
  6. Raggamuffin

    Tempopinnar för randonnörer

    Det är ju det klart bästa, kan inte vrida sig då. Kikar på nytt styre då mitt är 12 år gammalt och kanske är dags för ett nytt. Men nästan alla nya är antingen ovala på något sätt eller har väldigt kort bit vid stammen som är helt rund. Vad är det för styre och fanns det ritningar? Hur...
  7. Raggamuffin

    Tempopinnar för randonnörer

    Cyklat mycket grusväg med mina utan problem. Tänk om de hade funnits med flip-up också.
  8. Raggamuffin

    Radar falskvarnar alltid på samma plats.

    Ja precis, så bra är radarn.
  9. Raggamuffin

    Tempopinnar för randonnörer

    Kuddarna behöver längre bak imho
  10. Raggamuffin

    Radar falskvarnar alltid på samma plats.

    Radarn väljer jag bort efter sadeln.
  11. Raggamuffin

    Frågetråden om dämparservice

    Har en 2018 Fox Float 36 Performance Series 160mm, 29”, 110x15. Den är inte FIT4 - är den då grip? Blir då nedan rätt? https://www.bike24.com/p2331754.html Eller https://www.bike24.com/p2331217.html
  12. Raggamuffin

    Radar falskvarnar alltid på samma plats.

    Går en 130 från Barsebäck en liten bit söder om punkten. Men är inte riktigt med på vad som ska lura en radar, konstigare saker händer väl iof.
  13. Raggamuffin

    Jenny Rissveds

    Hur är reglerna numera, avgör XCC startordning till XCO? Så viktigast är att komma topp 20?
  14. Raggamuffin

    Bikepacking

    Upp till 35 grader finns det väl ingen bättre aktivitet än att cykla på asfalt imho. Över så är det tufft, prognosen där nere är väl tyvärr över. Kan ni inte flytta startpunkten lite närmre? 8 mil om dagen är rätt stor skillnad mot 10 när man närmar sig slutet av veckan.
Tillbaka
Topp