Senaste innehållet av rallymagnus

  1. R

    Cykelvasan 2013

    Liten rapport från en ganska orutinerad motionär som gjorde min andra cykelvasan i lördags. kom in på 4.41.15, nöjd och helt slut efter "spurten" på sista kilometrarna. Av era diskutioner angående däckstryck förstår jag att mina 4.5 bar är lite väl mycket, men i min makliga takt höll i alla fall...
Tillbaka
Topp