Senaste innehållet av Randobakis

  1. Randobakis

    [Kalender] Täby 600 Bryggerirunda

    Men vem fan har bråttom, passa på att njuta. Hotellfrukost någonstans på höglandet rekomenderas. Det enda som väntar er hemma är "åtaganden" :). Det viktigaste är inte att startra, det viktigaste är att slutföra.
  2. Randobakis

    [Kalender] Täby 600 Bryggerirunda

    Ja, som en klok man (nåja han var en av fyra) sa häromdagen, Randocyklister har risigt minne ..."Hur är det möjlig ...Man frågar sig gåång på gååång"
  3. Randobakis

    [Kalender] Täby 600 Bryggerirunda

    Nya dragningen från Uppsala var succe, måste dock göra ett par justeringar , framförallt i Heby och efter kontrollen i Järna där det pågår vägarbete fram till hösten, vägen var heeelt avstängd men man kunde åka upp för en lite grusväg 100 m före stoppet och ta vänster på en annan grusväg och...
  4. Randobakis

    [Kalender] Täby 600 Bryggerirunda

    Blir det inte fler är fyra till start på denna klassiska bana, väderförhållanden ser helt ju ok ut ...[väll?] Året @Fjärdebrunn pratar om, tror 2019, var det en rejäl klunga ut ur stan. Själv stämplade jag in Fagersta och hann med både dusch, hamburgare och en malt (iförd kallingar och handduk)...
  5. Randobakis

    [Kalender] Täby 600 Bryggerirunda

    Det är alltid någon som är sugen, det som skiljer agnarna från vetet är de som anmäler sig, kliver upp på morgonen och tar sig till start. Det kommer nog några anmälningar snart så du får sällis :)
  6. Randobakis

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    Jag ska känna efter om jag vill ha mer motvind denna vecka. Vi hade väl en sisådär 18 h fostrande vind i lördgags, ni vet sådär jävla jobbigt att ... Man kan inte prata med varandra Man kan inte släppa styret Man blir arg när man ser flaggor och lövträd Även om det är hyffsat varmt fryser man...
  7. Randobakis

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    Hmm, jag blev själv förvånad så jag kikade in rutten i biblioteket för våra lopp. ..Den rutten har "bara" 6272 höjdmeter. Men det är hela 6273 utför. så det är mestadels utför, plättlätt mao
  8. Randobakis

    [Kalender] Täby 200 Fredagsmys

    Det är bra att träna trött-cykling, det kan komma att bli avgörande någon gång. Lite segt om du ska jobba natt mot lördag också
  9. Randobakis

    [Kalender] Täby 200 Försmak

    Det gick rejält snabbt för vissa, så snabbt att stämplingar missades ..men jag tror vi läser in det i efterhand. Bra krigat alla dätute.
  10. Randobakis

    [Kalender] Täby 200 Försmak

    Sexton anmälda. Ingen behöver gå lottlös, det finns chans till att både tugga styrlinda och gubba runt i solskenet. Blir det medvind från Hallstavik?
  11. Randobakis

    [Kalender] Täby 200 Försmak

    Bara två anmälda till Försmak, håller prognosen i sig blir det en fin tur , dock med kylig start
  12. Randobakis

    Dagens fulmek-tråden

    Alltid, Det är sedan gammalt :)
  13. Randobakis

    Dagens fulmek-tråden

    Den här måste ändå kvala in som fulmeck. Men nöden har som sagt ingen lag, två minuter innan start av Uppsala 600 km lossnade ena skalmen. Jag sprang in till repan på hotellet och bad om ett gem. Men de blev ju inte så aero, så det det tog hela 38 h att cykla breveten.
  14. Randobakis

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    Varmt, blött och mysigt vindstilla. Tomt på cykelbanorna. What´s not to like ...jo slitna cantisar på blöta fälgar :-O
  15. Randobakis

    [Kalender] Randonée 600 km Uppsala 2025-08-23

    @Mange. Du har ju chansen till lika mycket missär , Bromma 600 eller hälften så mycket missär i helgen, Täby 300 Saltluft.
Tillbaka
Topp