Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Coolt, jag som har satt DT240 på de flesta hjul, tycker de är ganska tysta från fabrik, i med lite fett så blir de nästan knäpptysta. Kul att det finns uppgraderingar :)
Apropå gamla spel. Om man vill återuppliva gamla spel som inte funkar på modern hårdvara har det kommit ett nytt bra alternativ här:
https://www.linux.se/86box-6-0-ger-retrodatorn-nytt-liv/
Skulle vara rätt ballt att skapa en VM och installera Dos 6.22 med Windows 3.11 och något gammalt kultspel.
Ghost Recon 1 får inte missas i sammanhanget heller. Finns några expansioner till det också när man klarat grund-spelet. Riktigt skoj om man gillar typ Delta Force. Man kan välja om man bara vill leka Rambo eller vara lite mer strategisk och bestämma vad alla i plutonen ska göra osv. Brukar bli...
Jo det var ett bra tag sedan jag experimenterade med det. Tyckte också det verkade lovande. Fick aldrig till det riktigt bra dock och sedan förändrades hela min resplan så jag tog aldrig konceptet i mål.
Men man skulle ju kunna göra en enkel ställning med två träbitar som man spänner fast på...