Senaste innehållet av scottparsley

  1. S

    Tempopinnar för randonnörer

    Hittar man inte Pro:s egna spacers funkar Profile designs lika bra. Priset är dock lika löjligt 😅
  2. S

    Tempopinnar för randonnörer

    Javisst. Jag hade problem med att hela anrättningen inte satt tillräckligt på styret. Men det löste sig med ordentliga skruvar, de som följer med är sämst.
  3. S

    Tempopinnar för randonnörer

    Finns det verkligen någon bra anledning att inte välja Pro Missile? Det är i varje fall det enda alternativet jag hittat som går att justera åt alla håll.
  4. S

    Officina Battaglin Milano

    1800-1900g ska ramen ligga på.
  5. S

    Officina Battaglin Milano

    Det beror nog på vad man lägger i ordet bättre.
  6. S

    Stål - Gravel/Bikepacking/Monstergravel tips

    Sour tillverkas i Tyskland. Cotic gör några av sina ramar på hemmaplan också väl? Det tycker iaf jag känns rätt trevligt och att det gör det rätt mkt lättare att svälja att ramen kostar lite mer. Sen får väl var och en väga hur mkt det är värt…
  7. S

    Stål - Gravel/Bikepacking/Monstergravel tips

    Jag har inget direkt att bidra med annat än att det verkar rätt svajigt vad gäller att beställa från Pipedream för tillfället: https://www.lfgss.com/conversations/408470/#comment18048868
  8. S

    Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9

    En kamp att ta sig ut till Bergslagsvägen imorse. Där okej. Genom stan sämre, på sina ställen närmast parodiskt. Tjock slush med knögglig is under. Inte den bästa dagen att köra med stänkskärmar, de gjorde att det gick ännu trögare… Tog 50min mot normala 35 vintertid.
  9. S

    Bikepacking

    Velo Orange har två varianter som ser ut som vanliga flaskhållare.
  10. S

    Bländfria lampor för gatubruk & lvg 24/26

    Tack, ska se vad jag kan hitta. Jag köpte en annan, ännu billigare lampa till pendlaren när jag lessnade på Evon. Den sitter med garmin-fäste och det funkar klockrent.
  11. S

    Bländfria lampor för gatubruk & lvg 24/26

    Jag har försökt slipa lite men än så länge utan att det direkt har hjälpt. För att få av den måste jag ta i så det känns som att jag ska ha sönder något som det är nu… Att döma av övriga reaktioner här verkar det vara mitt ex det är fel på men jag har för mig att jag läst att andra haft samma...
  12. S

    Bländfria lampor för gatubruk & lvg 24/26

    Har god lust att skicka min Evo 1700 i sjön pga ”snabbfästet” som ju är sämst, ofta får jag knappt av den och när den väl lossnar är det nästan garanterat att en nagel går… Men det kanske är onödigt. Någon som hittat en lösning? En sån kanske?
  13. S

    Bikepacking

    Den är okej vattentät men i övrigt tyckte jag inte nåt vidare om den. Känns lite billig och ranglig. Fästet är bra i teorin och var till stor del anledningen till att jag köpte den men i praktiken är det ändå rätt meckigt att ta av och på den. Sen pajade fästet också… Jag hade den stora...
  14. S

    SRMR 2025 (Silk road mountain race) dot watching

    Mycket riktigt ändrades rutten pga en bro som rasat. Deltagarna fick reda på detta innan start.
  15. S

    Unmapping Sweden 2025

    Haha jag har faktiskt dokumenterat ganska flitigt. Den nyfikne kan titta på mina händelser på Instagram, kanske att denna länk kan funka?
Tillbaka
Topp