PPL är väl käckt för att man kan få in två varv och en vilodag i veckan. Att klämma in cykling, eller något annat för den delen, känns svårt låter det som, ens för en tonåring.
Jag, gubbe, kör helkropp/överkropp (alternerar) ungefär varannan dag. Byggs ingen optimal discokropp av det, å andra...