Senaste innehållet av SvenC

  1. SvenC

    Inte köra Vätternrundan 2026

    Jag måste ju provköra banan innan jag bestämmer mig för om jag ska cykla eller inte.
  2. SvenC

    Inte köra Vätternrundan 2026

    Det blir en grusrunda i Finland i stället för VR i år. https://www.midnightsungravel.com/
  3. SvenC

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    14 116 höjdmeter, kan det stämma?
  4. SvenC

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    Det gick långsamt på slutet
  5. SvenC

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    Ja, rastplats Viggen tror jag den heter
  6. SvenC

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    Hittade en handikapptoalett strax innan Hedemora. Sov ett par timmar.
  7. SvenC

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    Hur ska man tolka det, är det kontroll på vägen ut eller hem?
  8. SvenC

    [Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR

    Vädret börjar arta sig. Det ser nästan ut som medvind både dit och hem, och inte allt för kallt på natten. Jag har kört den här rundan 2 gånger, båda gångerna har jag bonkat i Falun och kräkts bakom Circle-K i Hedemora. Den här gången kommer det att gå bättre 😊
  9. SvenC

    [Kalender] Södertälje 400 Färjorna

    Fyller på med socker salt och fett i Rejmyre
  10. SvenC

    [Kalender] Södertälje 400 Färjorna

    Nu börjar väderleksprognosen ordna till sig. Lite blött på morgonen men sen uppehåll och chans på solsken. Svaga vindar i rätt riktning. Jag råkade anmäla mig till en grusrunda i Finland senare i sommar så jag tänkte ta grushojen på lördag och ta det som en testrunda.
  11. SvenC

    Vad är det snabbaste du svängt ?

    Det är alldeles för mycket åt höger.
  12. SvenC

    Vad är det snabbaste du svängt ?

    Jag gillar inte vänstersvängar.
  13. SvenC

    [OT] Hur ser din arbetsplats ut ?

    Händer det att ni kör fast i isen?
Tillbaka
Topp