Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Här är en variant som jag har använt ett tag. Hittills är jag nöjd.
Jag har flyttat upp flaskhållaren litegrann så det får bara plats en liten flaska. Men då får jag plats med en förvaringsburk under, i en flaskhållare med sidoöppning.
Flaskhållaren under är mest ett test, inte provat än.
Nu ger jag upp mitt försök att köra mywoosh. Jag har kört över vintern, men jag har ofta problem att koppla upp trainern, och lika ofta vill inte gubben röra sig när jag trampar. Så nu får det bli Zwift ett tag.
Kanske testa nån app bara för intervaller och färdiga program, utan kartor och sånt?