Senaste innehållet av uffelundqvist

  1. uffelundqvist

    [OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

    Sommarkväll på lokal.
  2. uffelundqvist

    Förvaring under vattenflaskan (istället för sadelväska)

    En sk bottle cage regulator, från Aliexpress. Men känns faktiskt som ok kvalitet.
  3. uffelundqvist

    Förvaring under vattenflaskan (istället för sadelväska)

    Här är en variant som jag har använt ett tag. Hittills är jag nöjd. Jag har flyttat upp flaskhållaren litegrann så det får bara plats en liten flaska. Men då får jag plats med en förvaringsburk under, i en flaskhållare med sidoöppning. Flaskhållaren under är mest ett test, inte provat än.
  4. uffelundqvist

    Stål!

    Det återstår lite bikefit
  5. uffelundqvist

    Visa din Miyata!

    Jag har av oklar anledning en noname mini-v broms liggande som jag kan avstå från för en spottstyver
  6. uffelundqvist

    Stål!

    Gamla cykeln, finns på k&s Nya cykeln, finns i mitt garage
  7. uffelundqvist

    [OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

    Tvättar cykel och har lite aw för mig själv. Kvalitetstid!
  8. uffelundqvist

    Styrstam med fäste under?

    Det förklarar ju varför jag inte hittade några såna stammar. Nu kan jag börja kolla på nåt sånt där, helst inte så dyr.
  9. uffelundqvist

    Styrstam med fäste under?

    Det verkar så praktiskt och snyggt med datorhållare som sitter under styrstammen. Men vilka stammar är det som har såna fästen?
  10. uffelundqvist

    Visa din Miyata!

    Tips om en Miyata på Vinted, utanför Halmstad.
  11. uffelundqvist

    [OT] Rekommendera en TV-serie...

    Sugar. Mycket bra. SF/Noir. Det kommer en ny säsong i sommar. https://www.imdb.com/title/tt16418808/?ref_=ext_shr_lnk
  12. uffelundqvist

    MyWhoosh, ny (?) gratis trainerapp, någon som testat?

    Nu ger jag upp mitt försök att köra mywoosh. Jag har kört över vintern, men jag har ofta problem att koppla upp trainern, och lika ofta vill inte gubben röra sig när jag trampar. Så nu får det bli Zwift ett tag. Kanske testa nån app bara för intervaller och färdiga program, utan kartor och sånt?
  13. uffelundqvist

    Snickersindex upp 2% ?

    Är det det här som är det nya billiga?
  14. uffelundqvist

    [OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

    0/0 Amber Ale. Inte alls dum till en svampmacka.
Tillbaka
Topp